Jungle Camp
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Dierenverledens

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Saskia
Admin
Saskia


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Tent: 1
Partner: Nobody

Dierenverledens Empty
BerichtOnderwerp: Dierenverledens   Dierenverledens Emptydo jul 30, 2009 2:13 pm

Hoi allemaal

Ik dacht ik wil wat dingen kwijt dus doe ik het hier in dierenverledens.
Heb jij dieren gehad? Leven ze nog? Wat is ermee gebeurd?
Zoiets kan je dus te weten komen.
Ik zal beginnen

Panter

Panter was onze allereerste kat. Toen die er was was ik nog erg klein. Ze was zwart en was een keer naar buiten gelopen. Toen werd ze overreden...

Wolf

Wolf was onze husky. Hij was een kruising tussen husky & malamute. Ik hield veel van hem en kende hem toen ik geboren was. Hij had kanker gekregen en heeft een spuitje gehad...

Mushu

Mushu was onze 3de kat na Tijger die nu nog goed leeft. Ze was super lief en ik hield veel van haar. Maar we moesten verhuizen en mochten er maar 3 dus werd ze naar het asiel gebrcht...

Kovu

Kovu was een gestreepte zoals Tijger. Hij was best bang en vet lief. Hij is nooit terug naar huis gekomen...

Meeko

Meeko was een broer vn Kovu en zwart. Hij was super en bij een nieuw huis is hij overreden...

Tika

Tika was de zus van hun twee en ook bang. Ze was eens gebeten in haar staart die nu af werd gezet. Ze is ook niet teruggekomen.

Pim

Pim kwam als hij klein was 2 maanden logeren, maar door dit is hij aan ons gehecht en at hij thuis niet. We zijn heùm gaan halen en hij is ook meegegaan naar het asiel.

Koda

Koda was een dikke zwarte kat. Ze was echt funny en leuk. Ze is het liefje van Pim en ook meegegaan...

Dreamtime

Dreamtime was mijn eerste echte paard. Ik had haar vanaf dat ze een veulen was. Ik voedde haar op en leerde haar ook op. Ze was super! Maar we moesten verhuizen en ik had daar geen weide dus moest ik haar verkopen. Ik mistte haar vreselijk en ik heb haar ooit terugezien naast een manege waar ik reed. Ze had haar eigen veulen...Sinds kort is ze overleden aan koliek en is alleen haar veulentje nog in leven...

stitch

Stitch was de super kat van mij. We hadden hem meegenomen toen we Pim haalden toen hij nog klein was. Ik hield veel van hem en nu...is hij gestorven. Alles staat op ws bij afscheid aan stitch...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://junglecamp.actieforum.com
Andrew

Andrew


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 29-07-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Tent:
Partner: Nog niet

Dierenverledens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dierenverledens   Dierenverledens Emptydo jul 30, 2009 4:57 pm

Mama poes

Dat was mijn eerste katin, ze stierf aan voedselvergifteging.

Papa poes

Dat was mijn eerste kater, beide beesten waren ouder als ik destijds, da beest is ook gestorven aan voedselvergifteging.

Dat was al.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cattelyn

Cattelyn


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 09-08-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 19
Tent: 4
Partner: na

Dierenverledens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dierenverledens   Dierenverledens Emptyma aug 10, 2009 10:41 pm

Knabbel

was ons eerste konijn, ik herriner me er weinig van
=> is weggelopen

Knabbel 2
ons tweede konijn
=> gesorven aan ouderdom denken we

Babbel
ons derde konijn, gekregen voor moederdag
=> gestorven aan hartaanval waarschijnlijk oorzaak: onze hond xD

Panter
onze eerste kat
*zwart
=> gestorven aan kattenaids

Liana
*Labrador
*14 november
* 7 jaar

Izzie
* kater
* 1 jaar ong
* zwart
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dierenverledens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dierenverledens   Dierenverledens Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dierenverledens
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Jungle Camp :: Algemeen :: Off game-
Ga naar: