IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Tent nummer 5

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Fable

Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 16
Tent: 5
Partner: -

BerichtOnderwerp: Tent nummer 5   di jul 28, 2009 5:30 pm

Fable liep met een koffer in haar hand en een tas over haar schouder langs de tenten. Ze bekeek rustig de nummers ervan en al snel kwam ze bij tent nummer vijf. Ze ging naar binnen en zag dat de tent nog helemaal leeg was, wat betekende dat ze hier nog alleen zat wat ze best jammer vond. Ze pakte haar koffer en tas en zette die in een hoekje waarna ze haar jas uit deed en die op de tas gooide. Ze kroop weer uit de tent en ging er naast staan. Ze keek naar de lucht en de omgeving. Het was een mooie omgeving en ze had geen spijt dat ze hier naar toe was gegaan. Ze hoopte natuurlijk wel dat er iemand bij haar in de tent kwam, ze vondt het namelijk altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Michael
Admin

Aantal berichten : 85

Character sheet
Leeftijd: 19
Partner: Marlies

BerichtOnderwerp: Re: Tent nummer 5   di jul 28, 2009 5:33 pm

Michael kwam aanlopen met zijn tas op de rug. Hij zag een blond meisje bij d tent staan.
Hij liep naar haar toe en glimlachte even. "Ik ben Micheal"zei hij vriendelijk tegen haar.
Hij stak zijn hand uit na dat hij de tas had weg gezet. Hij bekeek het landschap even eb dab weer naar het meisje.
Profiel bekijken
Fable

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Tent nummer 5   di jul 28, 2009 5:37 pm

Fable sloeg haar armen even over elkaar en keek naar het uitzicht. Ze begon vanalles te fantaseren. In haar gedachten zag ze dieren die eigenlijk niet eens bestonden en ze glimlachtte lichtjes. Ze had een nog al rijke fantasie en ze tekende dan ook vaak fantasie wezens omdat ze ook graag tekende en ze was er goed in. Opeens hoorde ze en stem en schrok op uit haar gedachten. Ze zag een wat oudere jongen voor haar staan en glimlachtte lichtjes naar hem. ''ik ben Fable Lomion, aangenaam'' zei ze rustig tegen hem. Ze had een zacht maar toch lieve heldere stem. ''jij zit ook in tent 5 zie ik'' zei ze rustig tegen hem en keek even naar de tent waarna ze de jongen weer aan keek.
Profiel bekijken
Michael
Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Tent nummer 5   di jul 28, 2009 5:40 pm

"Ja ik slaap in die tent"zei hij vriendelijk . Hij keek zelf weer over het landschap en zelf dacht hij aan dieren die naar hem kwamen en die rustig met hem speelde. Hij schudde zijn hoofd even en keek haar aan. Toen liep hij de tent in met zijn tas en pakte die uit. Toen liep hij weer naar buiten en keek haar aan. "En waarom ben jij naar hier gekomen"vroeg hij vriendelijk aan haar.
Profiel bekijken
Fable

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Tent nummer 5   di jul 28, 2009 6:29 pm

Fable bleef nog even een tijdje naar het landschap kijken waarna ze ook naar binnen liep en een tas op het bed legde. Ze keek even in het rond. Er stond nog een aantal bedden in de tent dus er konden nog meer mensen komen. Het zou wel gezellig zijn als er nog meer kwamen. Ze pakte haar koffer er ook bij en haalde er kleren uit, zoals T-shirtjes, korte broeken en een bikini. Ook had ze voor de zekerheid nog wat warmere kleren mee genomen en ze stopte het rustig allemaal in het kastje naast haar bed. Ze schoof daarna de koffer onder haar bed en pakte een tekenblok uit haar tas en een etui. Daarna schoof ze ook de tas onder haar bed en liep ze met het tekenblok en de etui weer naar buiten.
Profiel bekijken
Michael
Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Tent nummer 5   di jul 28, 2009 6:34 pm

Hij keek haar even aan toen ze met een teken blok buiten kwam. Hij glimlachte even en ging op de grond zitten. Hij keek wat verder rond over de tenten en de bomen die er waren.
Hij hoopte wel dat er nog meer mensen kwamen dan kon hij ook andere leren kennen. Hij snoof even en geeuwde.
Profiel bekijken
Fable

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Tent nummer 5   di jul 28, 2009 6:40 pm

Fable ging op een rots zitten en legde het blok op haar schoot. Ze pakte een potlood uit haar etui en begon rustig wat te schetsen. Langzaam aan kon je zien dat het een draak op een rots was en ze keek even op toen ze een geeuw hoorde. Ze zag dat het van Micheal kwam en grinnikte. ''verveel je je?'' vroeg rustig en lachtte toen even zachtjes waarna ze haar blik weer op de schets richtte en er nog wat dingen bij toevoegde.
Profiel bekijken
Michael
Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Tent nummer 5   di jul 28, 2009 6:41 pm

Hij keek haar even aan en glimlachte. "Ja ik verveel me"zei hij tegen haar. Hij keek weer naar de bossen en wreef in zijn ogen. Toen stond hij op en liep hij naar haar toe. Hij klom op de rots en ging naast haar zitten. Hij bekeek naar de schets. "Je kan wel goed tekenen"zei hij vriendelijk tegen haar.
Profiel bekijken
Fable

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Tent nummer 5   di jul 28, 2009 6:48 pm

Fable hield het blok even voor zich en bekeek de schets. Ze glimlachtte tevreden en hoorde ineens een stem naast zich. Ze legde het blok op haar schoot en zag dat Micheal naast haar was komen zitten. ''bedankt'' antwoorde ze rustig waarna ze haar blik even op de lucht richtte en de potlood in het etui liet glijden en die dicht ritste. Misschien zou ze straks nog wat gaan tekenen, maar ze bleef nooit tekeningen achter elkaar aan maken. Dan had ze niks meer over voor later. Al wist ze altijd wel weer iets nieuws te bedenken eigenlijk. Ze stond toen op en draaide een rondje terwijl ze de omgeving bekeek. Ze vondt het echt leuk dat ze is op een camping in de jungle was.
Profiel bekijken
Michael
Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Tent nummer 5   di jul 28, 2009 6:55 pm

Hij keek haar even aan en glimlachte even. Toen staarde hij dromend voor zich uit.
Hij was een dagdromer altijd geweest,maar ja dat zou waarschijnlijk aleen Fable te weten komen. Hij leek haar gewoon te vertrouwen wat ookwel raar was want normaal gebeurde het niet zo snel. Hij bleef voor zich uit staren meestal werkte een kleine tik tegen zijn hoofd dan meteen.
Profiel bekijken
Fable

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Tent nummer 5   di jul 28, 2009 6:58 pm

Fable stond weer recht en ze richtte haar blik op Micheal. Ze zag dat hij wat dromerig voor zich uit staarden en ze ging voor hem staan. Ze ging zo staan dat haar hoofd op dezelfde hoogte als die van hem was en ze tikte even met haar vinger tegen zijn hoofd. ''ben je er nog?'' vroeg ze en grinnikte waarna ze weer een stap naar achteren deed. ''ik ga even wat rond kijken. Ik kom straks wel weer terug'' zei ze tegen hem waarna ze haar tekenblok en etui op pakte en rustig weg liep één kant op.
Profiel bekijken
Michael
Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Tent nummer 5   di jul 28, 2009 7:04 pm

Hij schudde zijn hoofd even en keek haar dan maar na. "Ik ga ook wandelen"zei hij tegen haar. Hij stond op en sprong op de grond. Toen liep hij met zijn kap op het hoofd weg.
Weer geeuwde hij weer en niesde opeens. Hij snoot zijn neus even en liep toen door.
Profiel bekijken
Marlies

Aantal berichten : 41

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: Michael

BerichtOnderwerp: Re: Tent nummer 5   di jul 28, 2009 10:25 pm

"Zal ik dan mee gaan met je als je het gaat vragen ??? "keek hem aan.
pakte een zak met dropjes uit der tas. "wil je der een paar pak dan maar gwn hoor "
Profiel bekijken
Michael
Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Tent nummer 5   di jul 28, 2009 10:26 pm

"Oke,mee gaan hoeft niet hoor"zei hij vriendelijk tegen haar. Hij nam een paar dropjes uit de zak en keek haar vriendelijk aan.
Profiel bekijken
Marlies

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Tent nummer 5   di jul 28, 2009 10:27 pm

"Dan ga ik wel even de boel verkennen" stond op en liep de tent uit . Ging naar het bos.
Profiel bekijken
Michael
Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Tent nummer 5   di jul 28, 2009 10:28 pm

Hij zelf ging even op zijn bed liggen,hij ging nadenken en geeuwde even. Al snel sukkelde hij in slaap. Hij slaapte best rustig vond hij zelf. Normaal was hij een woeler.
Profiel bekijken
Marlies

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Tent nummer 5   di jul 28, 2009 10:32 pm

Marlies kwam even terug. "Srry even iets pakken"
Profiel bekijken
Michael
Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Tent nummer 5   di jul 28, 2009 10:35 pm

Hij schoot wakker en schoot daardoor meteen recht. Door het feit dat ze rechtstond en Michael best groot was raakte zijn lippen de hare per ongeluk. Hij keek haar aan en wachte.
Profiel bekijken
Marlies

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Tent nummer 5   di jul 28, 2009 10:38 pm

Marlies stond even giga verbaast te kijken. "Ehu ja Embarassed ". "Het was nii te bedoeling dat ik je liet schrikken en dit had ik zeker niet verwacht."
Profiel bekijken
Michael
Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Tent nummer 5   di jul 28, 2009 10:40 pm

Hij beet even op zijn lip. "Ikzelf verwachte het ook niet echt"zei hij en ging evn over zijn bol.Hij ging wat beter zitten en keek haar aan.
Profiel bekijken
Marlies

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Tent nummer 5   di jul 28, 2009 10:42 pm

Ze keek hem alleen maar aan en ging even naast hem zitten."En nu ?? "vroeg ze een beetje met twijfel.
Profiel bekijken
Michael
Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Tent nummer 5   di jul 28, 2009 10:45 pm

"Nou ik euhm weet het niet"zei hij tegen haar. Hij keek haar aan en sloeg zijn arm over haar heen. Hij gaf haar een kleine kus op haar wang.
Profiel bekijken
Marlies

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Tent nummer 5   di jul 28, 2009 10:48 pm

Opeens ging ze nog meer blozen dan eerst. "Je bent erg lief micheal "zei ze tegen hem. Ze keek in zijn ogen."Je hebt ook erg mooie ogen"
Profiel bekijken
Michael
Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Tent nummer 5   di jul 28, 2009 10:50 pm

Hij keek haar aan en bloosde eventjes. "Marlies ik hou van je"zei hij tegen haar.
"Ik weet niet hoe of wat maar het is zo"zei hij tegen haar.
Profiel bekijken
Marlies

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Tent nummer 5   di jul 28, 2009 10:52 pm

Eventje was ze sprakeloos en dat gebeurde niet vaak.Toen zei ze "Ik ook van jou micheal en ik weet ook nii hoe het komt". Gaf een zoentje op zijn mond.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Tent nummer 5   

Tent nummer 5
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Jungle Camp :: Camping :: Tenten-
Ga naar: