Jungle Camp
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Nieuwsgierig rondkijken..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Viviane

Viviane


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Tent: 2
Partner: I Love A Hero

Nieuwsgierig rondkijken.. Empty
BerichtOnderwerp: Nieuwsgierig rondkijken..   Nieuwsgierig rondkijken.. Emptydi jul 28, 2009 7:15 pm

Viviane liep rustig naar de verlaten hut, en ze keek dan ook even nieuwsgierig in het rond. Ze wilde de hut wel een keer van binnen bekijken, en ze deed voorzichtig de deur open. Ze liep er naar binnen, en ze ging dan de hut eens rond. Overal lag er stof en spinnenwebben, maar dat deerde haar niet echt. Niet veel later viel ze plots de grond op, en ze zucht dan ook diep. Ze zag dat ze gevallen was over een lamp, en ze stond dan weer op. Vervolgens bleef ze nu voorzichtig rondkijken, en ze hoorde zo de vloer onder haar kraken. Bang had ze niet, maargoed ze was wel heel voorzichtig. Als ze buiten iets hoorde keek ze heel even op, en ze ging aan het raam kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Michael
Admin
Michael


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Tent: 5
Partner: Marlies

Nieuwsgierig rondkijken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwsgierig rondkijken..   Nieuwsgierig rondkijken.. Emptydi jul 28, 2009 7:17 pm

Michael liep de hut in en hij zag een meisje. "Sorry ik dacht dat hier niemand kwam"zei hij.
Hij keek haar vriendelijk aan en liep voorzichtig over de vloer naar haar toe. "Ik ben Michael"zei hij vriendelijk. Hij gaapte eventjes en keek wat rond in de hut. "En hoe is het"vroeg hij vriendelijk aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Viviane

Viviane


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Tent: 2
Partner: I Love A Hero

Nieuwsgierig rondkijken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwsgierig rondkijken..   Nieuwsgierig rondkijken.. Emptydi jul 28, 2009 7:22 pm

Viviane keek op als ze plots een stem hoorde, en ze keek hem rustig aan. "Uhm hallo mijn naam is Viviane zeg maar gerust Viv ofzo." Zei ze dan vriendelijk tegen hem, en ze keek dan zelf ook wat in het rond. "Met mij gaat het goed, en met jou?" Vroeg ze dan maar terug, en ze bekeek hem heel even kalmpjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Michael
Admin
Michael


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Tent: 5
Partner: Marlies

Nieuwsgierig rondkijken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwsgierig rondkijken..   Nieuwsgierig rondkijken.. Emptydi jul 28, 2009 7:33 pm

"Het gaat"zei hij tegen haar en glimlachte even. "Een nieuwsgierige zie ik"zei hij vriendleijk.
Hij rekte zich even uit en hoorde weer gekraak. "Viv,ik denk dat je beter ergens ander kunt gaan staan tenzij je naar beneden wil vallen"zei hij en keek even naar de verotte plank.
Terug naar boven Ga naar beneden
Viviane

Viviane


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Tent: 2
Partner: I Love A Hero

Nieuwsgierig rondkijken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwsgierig rondkijken..   Nieuwsgierig rondkijken.. Emptydi jul 28, 2009 8:29 pm

Viviane keek wat in het rond, en ze hoorde dan zijn woorden. Ze keek dan onder haar, en ze ging vlug van die plank af. "Oeps niet gezien." Zei ze dan grinnikend terwijl ze hem aankeek, en daarna keek ze wat rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Michael
Admin
Michael


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Tent: 5
Partner: Marlies

Nieuwsgierig rondkijken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwsgierig rondkijken..   Nieuwsgierig rondkijken.. Emptydi jul 28, 2009 8:32 pm

"Maakt niet uit"zei hij en glimlachte eventjes lief. Hij keek naar buiten en rook het stof. Hij niesde weer even. "En van waar mag jij komen"vroeg hij vriendelijk aan haar. Hij keek even naar een stoel die nog redelijk intact was en ging daar op zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Viviane

Viviane


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Tent: 2
Partner: I Love A Hero

Nieuwsgierig rondkijken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwsgierig rondkijken..   Nieuwsgierig rondkijken.. Emptydi jul 28, 2009 8:50 pm

Viviane kijkt hem kalm aan, en dan hoorde ze plots zijn vraag. "Uhm ik kom van Roemenië, en ik kom hier op kamp." Zei ze dan tegen hem, en ze merkte dan dat hij ging zitten. Zij bleef echter gewoon staan, en ze merkte dan een spin op haar schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Michael
Admin
Michael


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Tent: 5
Partner: Marlies

Nieuwsgierig rondkijken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwsgierig rondkijken..   Nieuwsgierig rondkijken.. Emptydi jul 28, 2009 8:54 pm

Hij grijnsde en keek even naar de spin. "Dan ben je wel ver van huis"zei hij tegen haar. Hij vond haar wel aardig en stond weer op. Hij nam de spin van haar schouder en zette het dier neer. Hij glimlachte lief naar haar en keek even naar buiten. Hij voelde zich vanbinnen warm worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Viviane

Viviane


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Tent: 2
Partner: I Love A Hero

Nieuwsgierig rondkijken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwsgierig rondkijken..   Nieuwsgierig rondkijken.. Emptydi jul 28, 2009 9:00 pm

Viviane kijkt hem even aan, en ze glimlacht dan ook kort. "Agh mijn tante zei dat het me goed zou doen." Zei Viviane dan kalm tegen hem, en ze merkte dan dat hij de spin van haar schouder deed. "Hé mijn huisdiertje loopt nu weg." Zei ze dan plagerig tegen hem, en ze keek dan wat in het rond. Rustig liep ze wat rond, en ze besloot dan om naar buiten te gaan voor frisse lucht. "Ik ga wat buiten gaan staan het is hier te stoffig." Zei ze dan waarna ze rustig naar buiten ging, alleen stond ze nu oog in oog met een ratelslang. Ze slikte heel even kort, en ze bleef stokstijf staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Michael
Admin
Michael


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Tent: 5
Partner: Marlies

Nieuwsgierig rondkijken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwsgierig rondkijken..   Nieuwsgierig rondkijken.. Emptydi jul 28, 2009 9:10 pm

Michael volgde haar naar buiten en zag de slang. Hij keek haar aan. "Keer zachtjes om en loop naar binnen en sluit de deur"zei hij kalm tegen haar. Hij keek naar de slang en grijpte langzaam naar een stok. Hij slikte hij werkte vaak met dieren maar met slange was hij niet de beste maatjes. Hij legde zijn hand op haar schouder en duwde haar naar achter. Hij bukte zich en stak de stok uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Viviane

Viviane


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Tent: 2
Partner: I Love A Hero

Nieuwsgierig rondkijken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwsgierig rondkijken..   Nieuwsgierig rondkijken.. Emptydi jul 28, 2009 9:12 pm

Viviane keek nog steeds naar de slang, en ze hoorde dan zijn woorden. "Ben je gek dan valt die aan." Zei ze dan zachtjes tegen hem, en ze werd dan plots naar achteren getrokken. Ze schrok ervan waarna ze dan op haar kont viel, en ze zucht heel even zachtjes. Ze keek toe hoe hij de stok naar de slang deed, en deze begon in beweging te komen. Ze hoopte maar niet dat hij gebeten werd, maargoed ze kende wel wat van kruiden die genezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Michael
Admin
Michael


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Tent: 5
Partner: Marlies

Nieuwsgierig rondkijken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwsgierig rondkijken..   Nieuwsgierig rondkijken.. Emptydi jul 28, 2009 9:15 pm

De slang kroop op de stok. Michael stond op toen de slang helemaal op de stok was. Hij smeet de stok toen ver weg en keek haar even aan. Hij zag dat ze gevallen was op haar kont en daar kleurde hij rood van. Hij stak zijn hand uit naar haar om haar op te trekken. Hij keek haar vriendelijk aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Viviane

Viviane


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Tent: 2
Partner: I Love A Hero

Nieuwsgierig rondkijken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwsgierig rondkijken..   Nieuwsgierig rondkijken.. Emptydi jul 28, 2009 9:20 pm

Viviane keek rustig toe hoe hij die slang met de stok wegsmeet, en ze merkte dan dat hij een rood kleurtje had. Vluchtig deed ze wel haar rokje goed, want alles was zowat een beetje zichtbaar. Ze nam zijn hand aan, en ze stond dan weer op met zijn hulp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Michael
Admin
Michael


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Tent: 5
Partner: Marlies

Nieuwsgierig rondkijken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwsgierig rondkijken..   Nieuwsgierig rondkijken.. Emptydi jul 28, 2009 9:23 pm

Hij glimlachte dan weer en liet haar handen dan los. Hij had niets gezien dus. Hij ging even over zijn hoofd en keek haar dan weer aan. Zijn rode kleur verdween weer al een geluk. "En wat wil je nu gaan doen"vroeg hij vriendelijk aan haar. Hij stak zijn handen in zijn zakken en wachte op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Viviane

Viviane


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Tent: 2
Partner: I Love A Hero

Nieuwsgierig rondkijken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwsgierig rondkijken..   Nieuwsgierig rondkijken.. Emptydi jul 28, 2009 9:29 pm

Viviane keek hem vriendelijk aan, en ze deed haar rokje weer beter. Bij het horen van zijn vraag dacht ze heel even na, en ze keek hem dan vriendelijk aan. "Uhm zwemmen ofzo?" Zei ze dan rustig tegen hem, en het leek wel of ze dat vroeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Michael
Admin
Michael


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Tent: 5
Partner: Marlies

Nieuwsgierig rondkijken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwsgierig rondkijken..   Nieuwsgierig rondkijken.. Emptydi jul 28, 2009 9:31 pm

"Wel dan moeten we wel naar het meer"zei hij vriendelijk tegen haar. Hij glimlachte eventjes. "Wel,ik ben klaar om te vertrekken naar daar,jij"vroeg hij. Hij wachte af en keek haar even diep in haar ogen. Hij keek snel weer weg en voelde zich weer lichtjes rood worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Viviane

Viviane


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Tent: 2
Partner: I Love A Hero

Nieuwsgierig rondkijken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwsgierig rondkijken..   Nieuwsgierig rondkijken.. Emptydi jul 28, 2009 9:35 pm

"Uhm ok dan." Zei Viviane rustig tegen hem, en ze hoorde dan zijn woorden. "Ik moet nog juist mijn bikini gaan halen, en anders ga ik wel gewoon in mijn bh en string." Zei ze dan droogjes tegen hem, en ze keek hem dan ook rustig aan. Ze merkte dat hij weer rood werd, maar daar lette ze niet echt op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Michael
Admin
Michael


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Tent: 5
Partner: Marlies

Nieuwsgierig rondkijken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwsgierig rondkijken..   Nieuwsgierig rondkijken.. Emptydi jul 28, 2009 9:42 pm

"Moet jezelf weten"zei hij tegen haar. Hij liep kalm al wat verder weg. Hij keek of ze volgde waarschijnlijk wel dus hij liep gewoon door. Even geeuwde hij even maar toen liep hij verder door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Viviane

Viviane


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Tent: 2
Partner: I Love A Hero

Nieuwsgierig rondkijken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwsgierig rondkijken..   Nieuwsgierig rondkijken.. Emptydi jul 28, 2009 9:54 pm

Viviane liep gewoon achter hem aan, en ze keek dan even in het rond. Ze besloot om maar in haar bh en string te gaan zwemmen, en ze ging uiteindelijk naast hem lopen. "Hé niet zo snel ik ben maar een dame hoor." Zei Viviane tegen hem, en ze hijgde heel even van het snel stappen.

(Maak jij topic?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuwsgierig rondkijken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwsgierig rondkijken..   Nieuwsgierig rondkijken.. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwsgierig rondkijken..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Jungle Camp :: Camping :: Verlaten hut-
Ga naar: