Jungle Camp
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Wandelen... in een moeras?!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Bella

Bella


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 28-07-09
Woonplaats : NL :D

Character sheet
Leeftijd: 17
Tent: 2
Partner: -

Wandelen... in een moeras?! Empty
BerichtOnderwerp: Wandelen... in een moeras?!   Wandelen... in een moeras?! Emptydi jul 28, 2009 7:35 pm

Bella liep al een tijdje door de jungle, ze was niet zo ver weg van het kamp en paste er wel voor op dat ze verdwaalde. Ze keek om zich heen en ademde diep in, het rook lekker vochtig, naar hout. Ze stapte verder en gilde toen haar voet ineens diep wegzakte in de modder en slijk van een moeras. Geschrokken keek ze naar haar voet, haar bange houding veranderde in ergernis en ze begon aan haar voet te trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Afra

Afra


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 28-07-09
Woonplaats : Nederland

Character sheet
Leeftijd: 17
Tent: 6
Partner: Nope

Wandelen... in een moeras?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandelen... in een moeras?!   Wandelen... in een moeras?! Emptydi jul 28, 2009 7:47 pm

Afra liep een heel eind verderop toen ze een gil hoorde. Het was een meisjes gil, dat wist ze zeker. Iemand had vast een tor zien kruipen of zoiets. Ze maakte er zich niet meteen druk over en liep er maar op af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Tent: 7
Partner: nup

Wandelen... in een moeras?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandelen... in een moeras?!   Wandelen... in een moeras?! Emptydi jul 28, 2009 7:54 pm

Lesley hoorde de gil. Hij liep er, net zoals Afra op af. Hij zag bella die vastzat in het slijk "ok rustig, blijf met je voet op en neer bewegen, of allesinds bewegen". Hij keek naar Bella en hoopte dat ze dat deed, anders kon heer voet blijven vastzitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 28-07-09
Woonplaats : NL :D

Character sheet
Leeftijd: 17
Tent: 2
Partner: -

Wandelen... in een moeras?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandelen... in een moeras?!   Wandelen... in een moeras?! Emptydi jul 28, 2009 8:07 pm

Bella begon langzaam haar voet te bewegen. Langzaam kwam er wat beweging in, ze keek naar Lesley. ''Hoe wil niet.'' zei ze en keek weer gefrustreerd naar haar voet. Ze begon er weer mee te bewegen, ze kon nu naar links en naar rechts maar dat was het wel ongeveer. Natuurlijk was zij weer degene die het eerst in de problemen zou komen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Tent: 7
Partner: nup

Wandelen... in een moeras?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandelen... in een moeras?!   Wandelen... in een moeras?! Emptydi jul 28, 2009 8:15 pm

"gewoon heb gedult anders graaf ik hem wel uit"zei Lesley rustig "probeer af en toe ofdat je er een beetje mee naar boven kunt en beweeg dan op die hoogte verder op en neer". Hij glimlachtte en zette zich al op zijn knieeën.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 28-07-09
Woonplaats : NL :D

Character sheet
Leeftijd: 17
Tent: 2
Partner: -

Wandelen... in een moeras?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandelen... in een moeras?!   Wandelen... in een moeras?! Emptydi jul 28, 2009 8:55 pm

''Geduld, geduld'' mopperde Bella. Ze ademde in en stak haar hand in het slijk, ze huiverde, het was koud en blubberig, ze stak haar andere hand erin. Na een minuutje trok ze haar voeten en handen eruit. Ze keek spijtig naar de schoen die nog in het moeras stak en wegzonk. ''Vaarwel Nikey'' zei ze droevig. Op een sok en een schoen stond ze op en keek Lesley sip aan, ''Geduld is niet mijn ding''
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Tent: 7
Partner: nup

Wandelen... in een moeras?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandelen... in een moeras?!   Wandelen... in een moeras?! Emptydi jul 28, 2009 8:59 pm

"tja maar het kan wel schoenenlevens redden"zei Lesley die weer opstond. Hij keek Bella met een glimlach aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 28-07-09
Woonplaats : NL :D

Character sheet
Leeftijd: 17
Tent: 2
Partner: -

Wandelen... in een moeras?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandelen... in een moeras?!   Wandelen... in een moeras?! Emptydi jul 28, 2009 9:01 pm

''Die was toch al half dood'' zei Bella. Ze fronsde een beetje terwijl ze naar een niet zo witte veter die nog te zien was keek. Ze keek op en glimlachte terug. ''Wat doe je hier eigenlijk?'' vroeg ze toen. Ze had toch het idee dat alleen zij zo suf was om een moeras in te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Afra

Afra


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 28-07-09
Woonplaats : Nederland

Character sheet
Leeftijd: 17
Tent: 6
Partner: Nope

Wandelen... in een moeras?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandelen... in een moeras?!   Wandelen... in een moeras?! Emptydi jul 28, 2009 9:03 pm

Afra zag Lesley en Bella, "Wat is er aan de hand?" vroeg ze verbaasd toen ze Bella's schoenloze voet zag. "Ik zocht je al" zei ze er snel achteraan. Ze keek om zich heen, wat moesten hun eigenlijk in het moeras. "Stoor ik?" voreg ze uiteindelijk twijfelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 28-07-09
Woonplaats : NL :D

Character sheet
Leeftijd: 17
Tent: 2
Partner: -

Wandelen... in een moeras?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandelen... in een moeras?!   Wandelen... in een moeras?! Emptydi jul 28, 2009 9:07 pm

''Nee hoor, wil je nog wat zeggen tegenover mijn dode schoen, grijp dan je kans'' zei Bella heel droog. Ze glimlachte naar Afra en vroeg ''Wat doeje hier?''. Afra en Lesley waren allebei groter dan haar. Ze zuchtte en vroeg zich af waarom zij niet mooi lang was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Afra

Afra


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 28-07-09
Woonplaats : Nederland

Character sheet
Leeftijd: 17
Tent: 6
Partner: Nope

Wandelen... in een moeras?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandelen... in een moeras?!   Wandelen... in een moeras?! Emptydi jul 28, 2009 9:15 pm

Afra lachte. "Ohh mooie witte nikey, verloren in de gore bruine modder, ik hoop voor je dat je in schoentjes-hemel zit, waar je weer helemaal wit bent!" Afra slaakte een sarcastische zucht. Ze keek Bella met verdrietige ogen aan. "Zo goed?" vroeg ze na haar stille verdrietige blik, die veranderde in een vrolijke. "Ik vroeg me af hoe het met jou was afgelopen na je verwoedde pogingen met je bagage. Zit je al in een tent ofzo?" vroeg ze. Toen keek ze naar Lesley, tegen wie ze tot nu toe geen woord had gezegd. "Heey." ze glimlachte
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 28-07-09
Woonplaats : NL :D

Character sheet
Leeftijd: 17
Tent: 2
Partner: -

Wandelen... in een moeras?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandelen... in een moeras?!   Wandelen... in een moeras?! Emptydi jul 28, 2009 9:19 pm

''Jep, bij een, lijkt me, best aardig meisje'' zei Bella en knikte enthiousiast. Toen pakte ze Afra bij haar schouders beet en schreeuwde, ''Er zijn verdomme geen douches hier!''. Ze liet haar weer los en keek haar op haar zieligst aan. ''Op een geven moment zijn we allemaak vies en moeten we onder de waterval maar ik wil niet vies zijn dus je moet met me mee naar de waterval want ik durf niet alleen, daar het ik teveel ongeluk voor, dan stort ik vast van die waterval af ofzo''
Terug naar boven Ga naar beneden
Afra

Afra


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 28-07-09
Woonplaats : Nederland

Character sheet
Leeftijd: 17
Tent: 6
Partner: Nope

Wandelen... in een moeras?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandelen... in een moeras?!   Wandelen... in een moeras?! Emptydi jul 28, 2009 9:25 pm

Afra schoot weer in de lach en liet haar hand strak over haar gezicht glijden en trok een serieus gezicht. "Het is onacceptabel...wacht is, geen douches?!?!" het drong een beetje laat door Afra door. "Ik was nou net van plan om te gaan, nou dan maar naar de waterval he?" ze knipoogde naar Bella en trok haar meteen mee naar de watervallen, ookal wist ook zij niet zeker waar die waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 28-07-09
Woonplaats : NL :D

Character sheet
Leeftijd: 17
Tent: 2
Partner: -

Wandelen... in een moeras?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandelen... in een moeras?!   Wandelen... in een moeras?! Emptydi jul 28, 2009 9:29 pm

Bella wist het wel. Ze zwaaide nog even snel naar Lesley, ''Ik kom je later nog bedanken, ik verzin wel iets!'' riep ze naar hem. Toen werd ze alweer meegesleurt naar de watervallen door Afra. Ze hoopte dat er niemand was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Tent: 7
Partner: nup

Wandelen... in een moeras?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandelen... in een moeras?!   Wandelen... in een moeras?! Emptywo jul 29, 2009 10:24 am

"mij goed"zei Lesley met een glimlach. Hij liep ook langzaamaan weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wandelen... in een moeras?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandelen... in een moeras?!   Wandelen... in een moeras?! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wandelen... in een moeras?!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Jungle Camp :: Jungle :: Moeras-
Ga naar: