Jungle Camp
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Bij de waterval

Ga naar beneden 
+2
Lesley
Saskia
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Saskia
Admin
Saskia


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Tent: 1
Partner: Nobody

Bij de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Bij de waterval   Bij de waterval Emptydi jul 28, 2009 7:37 pm

Saskia liep naar de watervallen en keek rond. Ze vond deze plek altijd het mooiste. Ze zuchtte even en deed haar schoenen uit. Ze ging zitten en keek rond. Ze zag dat er echt niemand was en ze had gehoord dat dit eerder douches waren. Ze zuchtte en kleedde haar uit. Ze dook in het water en zwom een tijdje. Daarna ging ze onder de waterval staan en werd helemaal nat. Ze sloot haar ogen en genoot wel. Als er nu iemand aan zou komen...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://junglecamp.actieforum.com
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Tent: 7
Partner: nup

Bij de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij de waterval   Bij de waterval Emptydi jul 28, 2009 7:44 pm

lesley kwam toevallig aangelopen en hij zag Saskia. Hij draaide zich met een knalrood hoofd om en hij ging zitten, met zijn rug naar Saskia. ik kom overal aangelopen op de verkeerde momenten dacht hij in zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saskia
Admin
Saskia


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Tent: 1
Partner: Nobody

Bij de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij de waterval   Bij de waterval Emptydi jul 28, 2009 9:03 pm

Saskia had even niets door en zag opeens Lesley. Ze schrok super erg en ging snel onder zodat je niets meer zag. "Euhmm hoi" zei ze stil
Terug naar boven Ga naar beneden
https://junglecamp.actieforum.com
Tyler

Tyler


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Tent: 10
Partner: ?

Bij de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij de waterval   Bij de waterval Emptydi jul 28, 2009 9:18 pm

Tyler liep door de bossen. Hij was net nieuw hier in het kamp. En als eerst nam hij een expeditie door de jungle. Want dieren, ja daar hield hij van. Mensen ook hoor! Tyler haatte absoluut geen mensen maar dieren waren toch speciaal. Op een gegeven moment kwam hij bij een waterval. Het was een prachtigbeeld, het stroomde water dat vond Tyler echt mooi. Toen zag hij dat er twee mensen waren bij de waterval. Kampgenoten?! Moest haast wel, andere zouden hier niet zijn. Dus liep Tyler door naar de mensen hij zag een meisje en een jongen die met zijn rug naar het meisje zat.'Hey, zijn jullie kampgenoten."Vroeg hij met een glimlach kijkend naar hun reactie waarne hij eraan voegde."Waarom zit jij eigenlijk met je rug naar haar toe?
Vroeg hij aan Jesse die het eigenlijk best raar vond dat hij de andere kant opzat. Want Tyler had nog niet gemerkt dat Saskia naakt in het water was...
Terug naar boven Ga naar beneden
Saskia
Admin
Saskia


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Tent: 1
Partner: Nobody

Bij de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij de waterval   Bij de waterval Emptydi jul 28, 2009 9:20 pm

Saskia bleef onder water en hield zerker ook onder water haar handen ervoor. "Euhh hij heeft er een reden voor" zei ze stil. Ze bleef in het water staan met rode wangen. Ze schaamde haar ervoor. Zeker als iemand anders gewoon zou kijken of zelfs als die mee zou zwemmen. Ze keek de nieuwe jongen aan. "Ja kampgenoten" zei ze stil.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://junglecamp.actieforum.com
Tyler

Tyler


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Tent: 10
Partner: ?

Bij de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij de waterval   Bij de waterval Emptydi jul 28, 2009 9:24 pm

"Gezellig, ik ben trouwens Tyler. En jullie twee?"Zei Tyler die blij was eindelijk wat mensen te hebben ontmoet in de jungle waar hij waarschijnlijk lang mee moest opschieten. "Heeft hij soms iets stouts gedaan dat hij zo moet zitten."Zei Tyler met een kleine lach terwijl hij keek naar Saskia. Zijn eerste indruk was dat de twee een beetje raar tegenoverelkaar zaten, ik bedoel als je geen zin hebt om te zwemmen kun je tenminste kijken toch? Was niks mis mee toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Saskia
Admin
Saskia


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Tent: 1
Partner: Nobody

Bij de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij de waterval   Bij de waterval Emptydi jul 28, 2009 9:26 pm

Saskia keek hem aan. "Saskia" stelde ze haar voor. Ze slikte even en bleef met haar lichaam onder het water. "Nou euhh nee maar ik euhh" zei ze stotterend. Haar wangen kleurden nog roder dan ze al waren. Ze hoopte maar dat hij het door had en niet meteen zomaar in het water zou springen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://junglecamp.actieforum.com
Tyler

Tyler


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Tent: 10
Partner: ?

Bij de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij de waterval   Bij de waterval Emptydi jul 28, 2009 9:31 pm

Tyler begreep haar niet echt helemaal. En verstond haar ook niet echt aangezien de waterval nogal wat geluid maakte waardoor het moeilijk te verstaan was.'Wat zeg je? Wacht maar."Zei Tyler. Hij trok zijn shirt uit waarna zijn schoenen en sprong bij Saskia in het water. Hij droeg zijn blauwe zwembroek toch best vaak aan dus dat was geen probleem voor Tyler.HIj zwom naar Saskia en vroeg."Nou, wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Afra

Afra


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 28-07-09
Woonplaats : Nederland

Character sheet
Leeftijd: 17
Tent: 6
Partner: Nope

Bij de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij de waterval   Bij de waterval Emptydi jul 28, 2009 9:32 pm

Afra liep lachend met Bella om haar arm naar de watervallen, geen douches, dan maar zo. "Volgens mij storen we dit keer toch wel een beetje..." zei Afra zachtjes tegen Bella. De 2 mensen die daar stonden kwamen Afra niet bekend voor. Ze waren overduidlijk in zicht voor het meisje en de jongen dus ze konden zich niet zomaar omdraaien en ergens anders heengaan. Afra schraapte haar keel. "Hallo" zei ze vriendelijk. "Ehm, ik ben Afra. En wie zijn jullie?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Saskia
Admin
Saskia


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Tent: 1
Partner: Nobody

Bij de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij de waterval   Bij de waterval Emptydi jul 28, 2009 9:33 pm

Saskia was erg geschrokken en hield nog steeds haar handen ervoor terwijl ze vreselijk rood zag. "Nou euhh euhh" stotterde ze verlegen. Ze slikte en richtte snel haar blik de andere kant op.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://junglecamp.actieforum.com
Bella

Bella


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 28-07-09
Woonplaats : NL :D

Character sheet
Leeftijd: 17
Tent: 2
Partner: -

Bij de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij de waterval   Bij de waterval Emptydi jul 28, 2009 9:35 pm

Bella rende nog even vrolijk door en struikelde over Afra's voeten. Ze belande plat op haar buik en had haar ellebogen beschermend voor zich waar ze ook op landde. Ze keek verontwaardigd naar Afra maar toen vielen de twee mensen in het water haar op. ''Oeps,'' zei ze en grijnsde. ''Volgens mij storen we'' zei ze en keek met een engelachtig gezichtje naar Afra, ''Zullen we een andere proberen?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Tent: 10
Partner: ?

Bij de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij de waterval   Bij de waterval Emptydi jul 28, 2009 9:40 pm

"ow je hoeft niet echt verlegen te zijn. Ik bedoel maar, ik bijt niet."Zei Tyler vriendelijk met een betrouwbare glimlach. Waarna hij toevoegde."Je maakt me zo alleen maar meer in de war.'En dat was helemaal waar. Tyler snapte weinig meer van de situatie. Toen merkte hij de "nieuwe" mensen op. En zwaaide maar aangezien ze nog op het land stonden. En stelde zich voor."Ik ben Tyler."
Terug naar boven Ga naar beneden
Saskia
Admin
Saskia


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Tent: 1
Partner: Nobody

Bij de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij de waterval   Bij de waterval Emptydi jul 28, 2009 9:42 pm

Saskia keek even naar de andere meisjes en werd nu echt gek. Ze zwom snel onder water iets en ging achter de waterval staan. Daar konden ze haa rniet zien alleen als je zelf kwam. Ze zuchtte en bleef met haar lichaam onder water. Ze staarde stil naar het water.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://junglecamp.actieforum.com
Bella

Bella


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 28-07-09
Woonplaats : NL :D

Character sheet
Leeftijd: 17
Tent: 2
Partner: -

Bij de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij de waterval   Bij de waterval Emptydi jul 28, 2009 9:50 pm

''Hoi Tyler, ik heet Bella'' gilde ze terug. Ze trok Afra aan haar arm weg en zwaaide nog even naar Tyler. Arme Saskia... ''Kom we gaan naar een andere'' zei ze giechelend tegen Afra. Al haar vrolijkheid was teruggekeerd. Ze pakte haar hand en begon haar mee te slepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Afra

Afra


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 28-07-09
Woonplaats : Nederland

Character sheet
Leeftijd: 17
Tent: 6
Partner: Nope

Bij de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij de waterval   Bij de waterval Emptydi jul 28, 2009 9:52 pm

Afra zwaaide verward terug. Ze zag hoe het meisje wegzwom. "Jaa. Laten we maar ergens anders heengaan Bella..." zei ze. Ze wist nu zeker dat ze stoorde, ze hadden niemand verwacht op zo'n tijdstip. Afra glimlachte flauwtjes. "Leuk om je te ontmoeten! Ik ga weer!" Afra liep snel naar een anderen plek bij de watervallen, ze had wel door dat Bella naast haar liep. "Oeps..Dat was een echt raaaarr" zei ze alleen,
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Tent: 10
Partner: ?

Bij de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij de waterval   Bij de waterval Emptydi jul 28, 2009 9:56 pm

"Ook leuk jullie ontmoet te hebben."Zei Tyler zwaaiend achter Afra en Bella aan twee meisjes die hij waarschijnlijk ook vaker zou zien en hopelijk spreken.

Tyler raakte nu echt een beetje verward. Wat was er nu met het meisje? Beetje vreemd. Maar misschien drong hij zichzelf wel een beetje te erg op in het geval van het ontdekken wat er nu eigenlijk met het meisje was. Hij besloot dat er hij maar beter zijn excuuses kon aanbieden aan Saskia voordat hij haar dadelijk nog gekwest had met het weten van iets wat er was tussen haar en die jongen. Dus klom Tyler maar aan de kant en liep hij naar de waterval. Hij klom er maar achter zodat hij tenminste iemand in zijng gezicht kon zeggen sorry. Dus hij kwam aan bij Saskia en begon met'Sorry, als ik een beetje te opdringerig was. Als je het niet wilt zeggen hoeft het ook niet. Beetje slechte eigenschap van mij."Zei Tyler die daarna Saskia echt zag. En daarna zei."Ow, nu heb ik een gevoel wat het probleem was...."En eigenlijk niet wist wat hij moest doen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Saskia
Admin
Saskia


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Tent: 1
Partner: Nobody

Bij de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij de waterval   Bij de waterval Emptydi jul 28, 2009 9:59 pm

Saskia schrok en hield haar handen er stil voor. "Is heus niet erg" zei ze stil. "Je mag best euhh zwemmen als je wil" zei ze blozend. Ze vond het niet erg maar het enige dat ze nooit leuk vond was dat ze haar zomaar betasten. Dat vond ze zelf ook niet erg maar ervan schrikken wilde ze zeker niet. Ze keek even snel weg en slikte. Haar wangen waren erg rood.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://junglecamp.actieforum.com
Tyler

Tyler


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Tent: 10
Partner: ?

Bij de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij de waterval   Bij de waterval Emptydi jul 28, 2009 10:08 pm

"owja, zwemmen doe ik graag.'Zei Tyler die een beetje verward raakte want eigenlijk verwachtte hij Saskia niet naakt aantetreffen. Hoewel als hij het in zijn hoofd naging wel de meest logische antwoord was."ow trouwens, ik zal dan wel even weggaan."Zei Tyler daarna die besefte dat Saskia het helemaal niet zo leuk of beschamed zou vinden dat hij er nog stond en nog haar richting in keek. Hierna draaide Tyler zich om want dat leek hij wel netter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saskia
Admin
Saskia


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Tent: 1
Partner: Nobody

Bij de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij de waterval   Bij de waterval Emptydi jul 28, 2009 10:11 pm

Saskia keek hem aan. "Maakt niet uit" zei ze zacht. "Ik vind het niet echt erg als iemand me zo ziet" zei ze stil. "Het maakt zelfs niets uit als ze me euhm aanraken" zei ze iets verlegen. Vroeger deden ze het vak n ze was het gewent. Er was toch niets verkeerde mee. Nouja dat vond ze. Ze zweeg even.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://junglecamp.actieforum.com
Tyler

Tyler


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Tent: 10
Partner: ?

Bij de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij de waterval   Bij de waterval Emptydi jul 28, 2009 10:16 pm

"Je verbergd het anders wel vlug."Zei Tyler die omkeek met een glimlach want tenslotte ze hield haar handen ervoor dus ze zou zich wel een beetje schamen. "Achja, ik snap wel dat je graag naturel zwemt in de jungle. Het is hier best verfrissend en best mooi. En normaal komt er niemand, jij hebt alleen pech dat er vier mensen kwamen..."Zei Tyler daarna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saskia
Admin
Saskia


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Tent: 1
Partner: Nobody

Bij de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij de waterval   Bij de waterval Emptydi jul 28, 2009 10:19 pm

Saskia keek hem aan en deed haar handen opzij. "Nou nu niet meer" zei ze terwijl ze nog bloosde en erg verlegen was. "Nou ik euh ben me euhh bikini vergeten" zei ze zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
https://junglecamp.actieforum.com
Tyler

Tyler


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Tent: 10
Partner: ?

Bij de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij de waterval   Bij de waterval Emptydi jul 28, 2009 10:33 pm

"Heb je wel kleren bij of ga je gewoon naakt door het kamp?"Zie Tyler met een glimlach die maar naar haar keek aangezien ze zei dat ze het niet erg vond en hij was wel nieuwschierig aangezien ze toch wel een beetje apart was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saskia
Admin
Saskia


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Tent: 1
Partner: Nobody

Bij de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij de waterval   Bij de waterval Emptydi jul 28, 2009 10:36 pm

Saskia keek hem aan en grinnikte iets. "Mijn kleren liggen daar" zei ze terwijl ze er naar wees. Ze zag dat hij keek. "Is het mooi ofzo?" zei ze grijnzend
Terug naar boven Ga naar beneden
https://junglecamp.actieforum.com
Tyler

Tyler


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Tent: 10
Partner: ?

Bij de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij de waterval   Bij de waterval Emptydi jul 28, 2009 10:40 pm

"Tuurlijk."Zei Tyler met een grijns."Moet zeggen dat ik mijn eerste dag heel anders had voorgesteld."Zei hij daarna met een lach. Één iemand had hij dus heel erg goed gezien, twee andere een naam en een onbekende jongen ging hij zichzelf na.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saskia
Admin
Saskia


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Tent: 1
Partner: Nobody

Bij de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij de waterval   Bij de waterval Emptydi jul 28, 2009 10:42 pm

Saskia grinnikte iets. Ze bloosde en wilde iets zeggen maar durfde niet. Als ze dat zei zou hij misschien denken dat ze een *slecht woorxdgebruik* is. Ze keek evn naar zijn handen maar durfde het niet echt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://junglecamp.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Bij de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij de waterval   Bij de waterval Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bij de waterval
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» tot rust komen bij de waterval

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Jungle Camp :: Jungle :: Watervallen-
Ga naar: