Jungle Camp
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Net nieuw en iets te laat

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Marlies

Marlies


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Tent: 5
Partner: Michael

Net nieuw en iets te laat Empty
BerichtOnderwerp: Net nieuw en iets te laat   Net nieuw en iets te laat Emptydi jul 28, 2009 9:23 pm

Marlies kwam aan lopen met al der spullen ze keek rond en zag andere mensen lopen. "ehu mag ik iets vragen". Vroeg ze aan degene die dicht bij was. Ik ben Marlies ik ben iets te laat weet jij soms in welke tent ik zit ???
Terug naar boven Ga naar beneden
Michael
Admin
Michael


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Tent: 5
Partner: Marlies

Net nieuw en iets te laat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net nieuw en iets te laat   Net nieuw en iets te laat Emptydi jul 28, 2009 9:53 pm

"Wel ik denk dat de meeste tenen al bezet zijn onder de nummer 5 Ik zou bij de tenten nummer 8 gaan proberen"zei Michael die uit zijn tent was. Hij glimlachte vriendelijk naar het meisje. "Ik ben Michael"zei hij tegen haar. Er waren ook nog bedden vrij in zijn tent. "In mijn tent zijn er ook nog wel een paar bedden vrij"zei hij kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marlies

Marlies


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Tent: 5
Partner: Michael

Net nieuw en iets te laat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net nieuw en iets te laat   Net nieuw en iets te laat Emptydi jul 28, 2009 9:56 pm

"okee ik ben marlies Smile"glimlachde naar micheal. "Maar moet ik naar nummer acht of mag ik hier ook in *keek even snel naar het nummer* nummer 5 Smile"
Terug naar boven Ga naar beneden
Michael
Admin
Michael


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Tent: 5
Partner: Marlies

Net nieuw en iets te laat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net nieuw en iets te laat   Net nieuw en iets te laat Emptydi jul 28, 2009 10:00 pm

"Desnoods mag je hierin"zei hij vriendlijk tegen haar. "Er slaapt nog wel iemand bij maar we hebben nog plaats voor iemand"zei hij tegen haar. Hi glimlachte even. "Wel kom erin zou ik zeggen"zei hij weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marlies

Marlies


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Tent: 5
Partner: Michael

Net nieuw en iets te laat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net nieuw en iets te laat   Net nieuw en iets te laat Emptydi jul 28, 2009 10:02 pm

"Bedankt Smile dan hoef ik ook niet zo ver met mijn koffers te slepen Smile"liep de tent in. "waar mag ik ????
Terug naar boven Ga naar beneden
Michael
Admin
Michael


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Tent: 5
Partner: Marlies

Net nieuw en iets te laat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net nieuw en iets te laat   Net nieuw en iets te laat Emptydi jul 28, 2009 10:05 pm

"Euhm aangezien er nog maar een bed vrij is daar"zei hij en wees naar het bed naast het zijne. "En desnoods sleurde ik wel met je koffers hoor"zei hij tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marlies

Marlies


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Tent: 5
Partner: Michael

Net nieuw en iets te laat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net nieuw en iets te laat   Net nieuw en iets te laat Emptydi jul 28, 2009 10:08 pm

Marlies keek even naar micheals ogen en moest ietsjes blozen Embarassed. "Bedankt " zei ze tegen hem. Ze zetten haar spullen neer en keek eventjes rond Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Michael
Admin
Michael


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Tent: 5
Partner: Marlies

Net nieuw en iets te laat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net nieuw en iets te laat   Net nieuw en iets te laat Emptydi jul 28, 2009 10:10 pm

Hij zag dat ze bloosde en kleurde zelf ook wat rood. Hij ging op zijn bed zitten en keek zelf ook even rond. Hij wreef in zijn ogen niet van het moe zijn maar gewoon voor de lol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marlies

Marlies


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Tent: 5
Partner: Michael

Net nieuw en iets te laat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net nieuw en iets te laat   Net nieuw en iets te laat Emptydi jul 28, 2009 10:17 pm

"Laat naar bed gegaan ??"vroeg ze aan hem. "Maar denk je niet dat ik een andere tent moet ??? vroeg ze trijfelend
Terug naar boven Ga naar beneden
Michael
Admin
Michael


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Tent: 5
Partner: Marlies

Net nieuw en iets te laat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net nieuw en iets te laat   Net nieuw en iets te laat Emptydi jul 28, 2009 10:21 pm

"Wel,ik zal wel praten met iemand en dan zal het hopelijk wel mogen"zei hij vriendelijk tegen haar. Hij keek haar eventjes aan en glimlachte.


(wil je de volgende post bij het topi tent nr.5 doen)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Net nieuw en iets te laat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net nieuw en iets te laat   Net nieuw en iets te laat Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Net nieuw en iets te laat
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Jungle Camp :: Camping :: Tenten-
Ga naar: