Jungle Camp
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 An illusion

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lentell

Lentell


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Tent: 8
Partner: nope

An illusion Empty
BerichtOnderwerp: An illusion   An illusion Emptydi jul 28, 2009 11:25 pm

Lentell een van de nieuwe meisjes liep door het woud. Ze zette zich op een ageknakte boomstam en keek wat rond. Soms als ze echt goed keek zag ze een dier. Even leek het of ze twee ogen naar haar zag staren. Ze schudde haar hoofd en keek weer naar die plek niets meer. Was dit een illusie of niet ? Zat er iets naar haar te kijken vannuit de bossen? Vragen spookten door haar hoofd en niets loste ze op. Was het haar fantasie of was het echt ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Tent: 10
Partner: ?

An illusion Empty
BerichtOnderwerp: Re: An illusion   An illusion Emptydi jul 28, 2009 11:36 pm

Tyler liep door het bos. Hij zag een meisje staan, ze schudde opeens haar hoofd. Hij volgde de lijn waar ze keek maar kan niks zien. Waar zou ze naar kijken? Hij besloot het te vragen. Hij liep naar haar toe en vroeg.'"Hey, misschien rare vraag maar waar kijk je naar?"Hij zei het met een kalmerende stem maar wist niet echt of ze hem had gehoord ofdat hij plots achter het meisje stond...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lentell

Lentell


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Tent: 8
Partner: nope

An illusion Empty
BerichtOnderwerp: Re: An illusion   An illusion Emptydi jul 28, 2009 11:38 pm

Ze hoorde de vraag van de jongen en antwoorde meteen ookal kende ze hem niet. "Nou ik dacht dat ik wat naar me zag kijken"zei ze tegen hem. Ze stond op en draaide zich naar de jongen. "Ik ben Lentell"zei ze vriendelijk tegen hem. Ze stak haar hand vriendelijk naar hem uit en keek hem eventjes bestuderend aan. Zodat ze hem niet vergat later.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Tent: 10
Partner: ?

An illusion Empty
BerichtOnderwerp: Re: An illusion   An illusion Emptydi jul 28, 2009 11:41 pm

"Nouja, op mij na zat er volgensmij niemand naar je te kijken."Zei Tyler tenminste hij had ook niemand gezien dus nam hij misschien wel snel de conclusie dat er ook niemand was hoewel hij spijt had dat hij het misschien te vroeg had getrokken."Ik ben Tyler, zit jij ook in het kamp?"Vroeg hij daarna vriendelijk met een glimlach. Terwijl hij de hand accepteerde van Lentell als begroeting.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lentell

Lentell


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Tent: 8
Partner: nope

An illusion Empty
BerichtOnderwerp: Re: An illusion   An illusion Emptydi jul 28, 2009 11:45 pm

"Aangenaam Tyler en ja ik zit in het kamp"zei ze vriendelijk tegen hem. Hij liet zijn hand na het schudden weer los en streek even door haar haar. "Vanwaar kom je"vroeg ze aan hem. Ze gaapte eventjes uit verveeling en keek even naar d plek waar ze de blik eerder zag en zag hem weer. Het zal wel een illussie zijn dacht ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Tent: 10
Partner: ?

An illusion Empty
BerichtOnderwerp: Re: An illusion   An illusion Emptydi jul 28, 2009 11:47 pm

"Oorspronkelijk kom ik uit Noord-Amerika, maar een paar geleden ben ik naar Nederland veruist. En nu zit ik hier.... gelukkig." Zei Tyler die weer zijn hand naast zijn lijf liet hangen.'En waar kom jij vandaan?"Vroeg hij terwijl hij haar zag gapen."Vind je het zo saai hier?" Zei hij met een kleine plagerige grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lentell

Lentell


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Tent: 8
Partner: nope

An illusion Empty
BerichtOnderwerp: Re: An illusion   An illusion Emptydi jul 28, 2009 11:50 pm

"Wel ik weet niet of u het stadje Smalville kent,het licht in Amerika en daar is mijn thuis"zei ze tegen hem. "Ja wat wil je jij en mijn tentpartner zijn de enige twee die ik ken"zei ze en stak haar tong speels uit. "En wie ken jij hier allemaal al"vroeg hij vriendelijk aan hem. Ze keek hem even plagerig aan en gaf hem een por in zijn zij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Tent: 10
Partner: ?

An illusion Empty
BerichtOnderwerp: Re: An illusion   An illusion Emptydi jul 28, 2009 11:53 pm

"Komt me bekend voor, en ik ken één vaag meisje en een paar andere van naam. En dan nu jou natuurlijk."Zei hij opsommend. "Gaan we porren?!"Zei hij uitdagend en begon terug te porren. "Ik win toch wel met porren."Zei het nep-arrogant met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lentell

Lentell


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Tent: 8
Partner: nope

An illusion Empty
BerichtOnderwerp: Re: An illusion   An illusion Emptydi jul 28, 2009 11:56 pm

"Nee ik win met porren,ik ben por pro"zei ze speels. Ze porde hem speels in zijn zij en grijnsde kort. "Nou,wedden dat ik win"zei ze grijnzend en porde nog een keer in zijn zij. Zo deed ze dat meerdere malen in zijn zij en soms veranderde ze van zij. Ze stak haar tong speels uit. En ging wat dichter staan bij hem om hem beter te kunnen porren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Tent: 10
Partner: ?

An illusion Empty
BerichtOnderwerp: Re: An illusion   An illusion Emptywo jul 29, 2009 12:02 am

Tyler lachte van het porren."Ja volgensmij win jij maar ik heb nog iets!"Zei Tyler en hij pakte Lentell voorzichtig op bij haar zij en zette haar op een lage tak en zei voor de grap."Probeer hier maar eens af te komen."Met een plagerige grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lentell

Lentell


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Tent: 8
Partner: nope

An illusion Empty
BerichtOnderwerp: Re: An illusion   An illusion Emptywo jul 29, 2009 12:56 pm

"Denkje dat ik bang ben"zei ze met een glimlach tegen hem. Ze sprong van de tak af en keek hem aan. "Geloof me thuis deden ze nog erger dus ik ben wel wat gewend"zei ze tegen hem en porde hem weer. Ze keek hem vriendelijk aan. Toen stak ze speels haar tong uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





An illusion Empty
BerichtOnderwerp: Re: An illusion   An illusion Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
An illusion
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Jungle Camp :: Jungle :: Woud-
Ga naar: