Jungle Camp
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Gewoon wat lopen en rond kijken

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Draco

Draco


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 29-07-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Tent: 2
Partner: I like a sweet girl

Gewoon wat lopen en rond kijken Empty
BerichtOnderwerp: Gewoon wat lopen en rond kijken   Gewoon wat lopen en rond kijken Emptywo jul 29, 2009 4:47 pm

Draco liep wat door het woud heen met zijn handen in zijn broekzakken. Hij had geen idee waar hij liep maar dat interesseerde hem eigenlijk ook niet zo. Hij keek wat in het rond en af en toe bleef hij staan omdat er een aparte vogel in de buurt was die hij dan ook gewoon bekeek. Hij keek toen even naar de lucht en ging tegen een boom aan staan. Hij zuchtte even en keek toen weer rond zich. Hij zag verder niemand en hij vroeg zich af of er hier nog iemand anders kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Afra

Afra


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 28-07-09
Woonplaats : Nederland

Character sheet
Leeftijd: 17
Tent: 6
Partner: Nope

Gewoon wat lopen en rond kijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat lopen en rond kijken   Gewoon wat lopen en rond kijken Emptywo jul 29, 2009 4:50 pm

Afra kwam aangelopen. Ze had echt niks te doen, ze zag iemand lopen, iemand die ze hier nooit eerder heeft gezien. Ze liep naar degene toe. Afra zag dat het een jongen was, ouder en groter dan haar. "Hoi...Ik ben Afra, wie ben jij?" vroeg ze vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lentell

Lentell


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Tent: 8
Partner: nope

Gewoon wat lopen en rond kijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat lopen en rond kijken   Gewoon wat lopen en rond kijken Emptywo jul 29, 2009 4:51 pm

Lentell liep zelf ook maar wat rond te lummelen. Ze keek even en zuchte. Er leek wel helemaal niemand te zijn hier. Ze zette zich op een steen en keek maar wat voor zich uit.
Ze keek in de struiken en zag er deze keer niets de vorige keer zag ze een blik maar dat was gisteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 29-07-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Tent: 2
Partner: I like a sweet girl

Gewoon wat lopen en rond kijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat lopen en rond kijken   Gewoon wat lopen en rond kijken Emptywo jul 29, 2009 4:54 pm

Draco keek op toen hij een stem hoorde en zag dat het van een meisje kwam. Hij keek het meisje rustig aan en ging recht staan. ''De naam is Draco'' zei hij rustig tegen haar en grijnsde even, maar het was wel een gewoon vriendelijk grijns. Hij keek even omzich heen en dacht voor kort dat hij een meisje had zien lopen maar hij zag niks meer en haalde toen zijn schouders op en keek weer naar het meisje dat Afra heette.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lentell

Lentell


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Tent: 8
Partner: nope

Gewoon wat lopen en rond kijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat lopen en rond kijken   Gewoon wat lopen en rond kijken Emptywo jul 29, 2009 4:58 pm

Lentell stond op toen ze stemmen hoorde en liep naar de mensen toe. Ze knikte vriendelijk naar hun. "Ik ben Lentell"zei hij tegen hun. Ze had hun namen al gehoord. Ze hoorde wat achter zich maar liet het maar zo. Ze was eerder een stil type maar ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
Afra

Afra


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 28-07-09
Woonplaats : Nederland

Character sheet
Leeftijd: 17
Tent: 6
Partner: Nope

Gewoon wat lopen en rond kijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat lopen en rond kijken   Gewoon wat lopen en rond kijken Emptywo jul 29, 2009 5:11 pm

Afra keek Draco rustig aan. "Aangenaam Draco" zei Afra vriendelijk en grijnsde terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 29-07-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Tent: 2
Partner: I like a sweet girl

Gewoon wat lopen en rond kijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat lopen en rond kijken   Gewoon wat lopen en rond kijken Emptywo jul 29, 2009 5:13 pm

Draco keek rustig naar Afra en zag toen ook een ander meisje. ''oke'' antwoorde hij rustig op haar woorden en richtte zijn blik toen weer op Afra. ''van het zelfde'' zei hij even droogjes en grinnikte toen waarna hij haar grijns zag. Hij keek even omzich heen en zuchtte. ''zijn jullie al lang hier? Ik ben hier namelijk nog maar net'' zei hij tegen de twee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lentell

Lentell


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Tent: 8
Partner: nope

Gewoon wat lopen en rond kijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat lopen en rond kijken   Gewoon wat lopen en rond kijken Emptywo jul 29, 2009 5:15 pm

"WEl ik ben hier een dag"zei ze maar tegen hun getwee. Ze streek even door haar haar en keek de twee aan. Haar blik was dromerig ookal was ze klaar wakker. Ze geeuwde eventjes.
Ze keek naar Afra en glimlachte eventjes. Een heel kleine grijnsd was zichtbaar op haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Afra

Afra


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 28-07-09
Woonplaats : Nederland

Character sheet
Leeftijd: 17
Tent: 6
Partner: Nope

Gewoon wat lopen en rond kijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat lopen en rond kijken   Gewoon wat lopen en rond kijken Emptywo jul 29, 2009 5:16 pm

"Ik ben gisteravond aangekomen hier..." zei Afra. Ze slaakte een zucht en keek in het rond, "Waar kom je vandaan?" vroeg ze kalm en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 29-07-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Tent: 2
Partner: I like a sweet girl

Gewoon wat lopen en rond kijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat lopen en rond kijken   Gewoon wat lopen en rond kijken Emptywo jul 29, 2009 5:33 pm

''oke in welke tenten zitten jullie?'' vroeg hij daarna maar en hij hoorde toen de vraag van Afra. ''ik ben geboren in Canada maar ik ben met m'n achttiende daar weg gegaan en ik reis nu gewoon wat rond, maar ik blijf hier nu wel voorlopig'' zei hij rustig tegen de twee terwijl hij zijn handen nog steeds in zijn broekzakken had zitten en hij weer tegen de boom aan ging staan met zijn rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Afra

Afra


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 28-07-09
Woonplaats : Nederland

Character sheet
Leeftijd: 17
Tent: 6
Partner: Nope

Gewoon wat lopen en rond kijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat lopen en rond kijken   Gewoon wat lopen en rond kijken Emptywo jul 29, 2009 5:41 pm

"Ik zit in tent 6, samen met een meisje en haar broer, en jij?" Zei Afra. Ze leunde tegen een boom. "Canada, leuk." ze wist niet veel meer te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lentell

Lentell


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Tent: 8
Partner: nope

Gewoon wat lopen en rond kijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat lopen en rond kijken   Gewoon wat lopen en rond kijken Emptywo jul 29, 2009 5:46 pm

"Ik zit in tent 8"zei ze tegen hun. Ze keek even naar boven en zuchte. Het was hiier dodelijk saai. Ze keek dan maar weer naar hun en wachte op enige reactie van hun. Ze keek dan maar naar de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 29-07-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Tent: 2
Partner: I like a sweet girl

Gewoon wat lopen en rond kijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat lopen en rond kijken   Gewoon wat lopen en rond kijken Emptywo jul 29, 2009 6:06 pm

Draco keek naar de twee en hoorde waar ze zaten. ''ow oke, ik zit in tent 2'' zei hij rustig tegen hen. Hij begon zich langzaam aan ook wat te vervelen en zuchtte diep. Hij ging weer recht staan en schopte een klein takje weg die in de bosjes vloog en verdwenen was. ''zullen we iets gaan doen ofzo?'' vroeg hij toen aan de twee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lentell

Lentell


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Tent: 8
Partner: nope

Gewoon wat lopen en rond kijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat lopen en rond kijken   Gewoon wat lopen en rond kijken Emptywo jul 29, 2009 6:08 pm

"Nou wat wil je dan gaan doen zwemmen ofzo"zei ze tegen hem en glimlachte eventjes. Ze keek hem aan en keek dan even naar Afra. Ze miste haar stadje wel ,maar ja hier zou ze wel meer mensen leren kennen en waarschijnlijk veel vrienden krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Afra

Afra


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 28-07-09
Woonplaats : Nederland

Character sheet
Leeftijd: 17
Tent: 6
Partner: Nope

Gewoon wat lopen en rond kijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat lopen en rond kijken   Gewoon wat lopen en rond kijken Emptywo jul 29, 2009 6:09 pm

Afra keek op. "Eh, okey mij best." zei ze. Ze glimlachte eventjes. Afra schopte tegen een steentje en keek verveeld naar de lucht. Ze ging maar weer rechtop staan, haar rug begon pijn te doen van het leunen. Afra haalde haar hand door haar haar en keek naar de 2.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 29-07-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Tent: 2
Partner: I like a sweet girl

Gewoon wat lopen en rond kijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat lopen en rond kijken   Gewoon wat lopen en rond kijken Emptywo jul 29, 2009 6:44 pm

''ik vindt het best, tenzij jij nog iets beters weet'' zei hij tegen Lentell waarna hij vanuit zijn ooghoeken even naar Afra keek en toen weer naar Lenttel en rustig op antwoord wachtte. Hij schopte onder tussen nog een takje weg en keek even zuchtend omzich heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lentell

Lentell


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Tent: 8
Partner: nope

Gewoon wat lopen en rond kijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat lopen en rond kijken   Gewoon wat lopen en rond kijken Emptywo jul 29, 2009 6:49 pm

"Ik weet niets beter meer"zei ze tegen hun. Ze geeuwde eventjes en rekte zich uit. "Wel zullen we dan gaan,of blijven jullie hier staan"zei ze. Ze keek hun aan en grijnsde eventjes. "Wel ik ga al wel,je ziet me wel verschijnen"zei ze tegen hun en stapte rustig weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 29-07-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Tent: 2
Partner: I like a sweet girl

Gewoon wat lopen en rond kijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat lopen en rond kijken   Gewoon wat lopen en rond kijken Emptywo jul 29, 2009 6:53 pm

(maak jij dan topic? xD)

Draco grinnikte even en keek kort naar haar. ''jup tot zo dan'' zei hij droogjes en liep ook weg. Hij had zijn zwembroek al aan onder zijn kleren, dus hij was er snel genoeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gewoon wat lopen en rond kijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat lopen en rond kijken   Gewoon wat lopen en rond kijken Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gewoon wat lopen en rond kijken
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Jungle Camp :: Jungle :: Woud-
Ga naar: