Jungle Camp
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Staren naar de vlammen

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Afra

Afra


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 28-07-09
Woonplaats : Nederland

Character sheet
Leeftijd: 17
Tent: 6
Partner: Nope

Staren naar de vlammen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Staren naar de vlammen   Staren naar de vlammen - Pagina 2 Emptydo jul 30, 2009 9:34 pm

Afra keek Léo na, ze had niet veel van hem gehoord, maar hij leek wel aardig. Ze zou hem vast en zeker wel nog een keer tegenkomen. Ze richtte zich weer op Blysse. "Ja, maar ik heb hem sindsdien niet meer gezien, het schiet niet echt wel op dan toch? Ik probeer met hem te praten, de eerst volgende keer dat ik hem zie." zei ze zaht. Ze zou hem gewoon de waarheid moeten vertellen, ze kon niet zomaar hem zijn gang laten gaan, ze wou hem eerst wat beter leren kennen, tijdens hun kus was er gewoon geen 'klik'. Mischien was hij niet de mister-right voor Afra, of ze moest hem gewoon beter leren kennen. Ze wou hem gewoon niet kwetsen, daarom zou het gesprek niet echt gemakkelijk gaan volgens haar. Ze keek naar Bella. "Ik hoorde je al gillen inderdaad! Wees snel! Anders pikt iemand anders het laatste bed in" zei Afra en knipoogde naar Bella. "Zou echt vet zijn als je bij ons kwam" Afra grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blysse

Blysse


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 28-07-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : België :p

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Tent: 6
Partner: nee

Staren naar de vlammen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Staren naar de vlammen   Staren naar de vlammen - Pagina 2 Emptyvr jul 31, 2009 10:42 am

Blysse knikte nadenkend. 'Ik zou zeggen, ik kijk ook uit of ik hem ergens zie, maar ik weet natuurlijk niet hoe hij eruitziet. Maar je komt hem vast nog wel tegen, zo groot is het hier nu ook niet.' Toen grijnsde ze ook even naar Bella. 'Ja, het zou inderdaad tof zijn als je bij ons kwam. Anders komt er misschien zo'n onuitstaanbaar iemand bij liggen en dan is dit kamp wel wat verpest.' Ze had hier nog niet veel vervelende mensen ontmoet, maar ze dacht dat die er waarschijnlijk wel moesten zijn. Overal waren mensen waarmee het klikte en waarmee het dat niet deed. Dat kon je niet ontlopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Staren naar de vlammen
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Op zoek naar anderen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Jungle Camp :: Camping :: Kampvuur-
Ga naar: