Jungle Camp
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Even rustig nadenken bij de rivier

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Lentell

Lentell


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Tent: 8
Partner: nope

Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rustig nadenken bij de rivier   Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Emptywo jul 29, 2009 9:04 pm

Ze keek haar even aan en zag dat ze aan het bellen was. Ze zweeg maar en keek even naar haar Gsm. Ze keek dan naar het water en naar een visje die op het droge lag. Ze liep naar de vis en zette die weer in het water. Toen liep ze kalm naar haar terug en ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marlies

Marlies


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Tent: 5
Partner: Michael

Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rustig nadenken bij de rivier   Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Emptywo jul 29, 2009 9:11 pm

"Ik ben bang dat je me zus bent Razz"zei ze met een glimlach op der gezicht. "Onze ouders zijn toen we 2 waren verhuist naar nederland en hebben 1 van de 2 afgestaan toen wij 1 jaar waren en dat was jij dus"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lentell

Lentell


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Tent: 8
Partner: nope

Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rustig nadenken bij de rivier   Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Emptywo jul 29, 2009 9:13 pm

"Nou dan heb ik er een zus bij"zei ze grijnzend tegen haar. Ze glimlachte eventjes en keek haar aan. "Wel en nu"zei ze tegen haar en wachte eventjes af. Ze keek even naar het water maar dan weer naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marlies

Marlies


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Tent: 5
Partner: Michael

Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rustig nadenken bij de rivier   Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Emptywo jul 29, 2009 9:17 pm

Marlies omhelsde haar. "Nou dit Razz heb ik teminste niet alleen nienke Razz" "hier " geeft der eigen ring "dan heb je iets van mij Wink "
Terug naar boven Ga naar beneden
Lentell

Lentell


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Tent: 8
Partner: nope

Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rustig nadenken bij de rivier   Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Emptywo jul 29, 2009 9:19 pm

Ze sloeg haar armen om haar zusje en nam toen de ring aan. "Weet je,ik vind je nu al leuk en wie is Nienke"vroeg ze aan haar. Ze glimlachte en gaf zelf haar ketting aan haar. "Ziezo nu hebben we wat van elkaar"zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marlies

Marlies


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Tent: 5
Partner: Michael

Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rustig nadenken bij de rivier   Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Emptywo jul 29, 2009 9:27 pm

"mooie ketting en nienke hebben ze geadopteerd omdat ze hun 2de kind tog wel misde"zuchte even
Terug naar boven Ga naar beneden
Lentell

Lentell


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Tent: 8
Partner: nope

Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rustig nadenken bij de rivier   Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Emptywo jul 29, 2009 9:30 pm

"Dus ze is mijn pleeg zus"zei ze tegen haar. "Wel maar weet je,ik ga na het kamp toch nog naar Nederland misschien kom ik ze wel tegen daar"zei ze tegen haar. Ze glimlachte eventjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marlies

Marlies


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Tent: 5
Partner: Michael

Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rustig nadenken bij de rivier   Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Emptywo jul 29, 2009 9:33 pm

"Ja idd maar dat is ze van mij ook en ze is irritant ze is 14 jaar echt aan het puberen." "Maar hoeso kom je naar nl ???vroeg ze.ddeed de ketting om
Terug naar boven Ga naar beneden
Lentell

Lentell


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Tent: 8
Partner: nope

Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rustig nadenken bij de rivier   Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Emptywo jul 29, 2009 9:36 pm

"Nou ik heb aan mijn pleeg ouders gevraagd of ik na het kamp,naar Nederland mocht en ik mocht van hun dus dat is goed"zei ze tegen haar. "Nou ik heb een pleegbroer een zoon van hun en ik kan hem niet uitstaan"zei ze tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marlies

Marlies


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Tent: 5
Partner: Michael

Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rustig nadenken bij de rivier   Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Emptywo jul 29, 2009 9:38 pm

"dat heb ik dus met nienke verwend kind hoor het liefste ga ik gwn weg bij pap en mam"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lentell

Lentell


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Tent: 8
Partner: nope

Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rustig nadenken bij de rivier   Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Emptywo jul 29, 2009 9:39 pm

"Nou,of je weg gaat,moet jezelf weten,maar na een paar dagen daar,ga ik maar weer naar die kleine bleiter"zei ze tegen haar zus. "Ik neem je desnoods wel mee"zei ze en knipoogde even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marlies

Marlies


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Tent: 5
Partner: Michael

Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rustig nadenken bij de rivier   Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Emptywo jul 29, 2009 9:43 pm

"Je bedoeld mee naar mijn geboorteland en weg van nienke Razz??"Vroeg ze aan der zus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lentell

Lentell


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Tent: 8
Partner: nope

Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rustig nadenken bij de rivier   Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Emptywo jul 29, 2009 9:44 pm

"Aleen als je wil he"zei ze tegen haar. Ze gilmilachte en grijnsde eventjes. "Dan kun je men pleeg ouders ook is ontmoeten zo'n lollige mensen"zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marlies

Marlies


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Tent: 5
Partner: Michael

Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rustig nadenken bij de rivier   Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Emptywo jul 29, 2009 9:46 pm

"Weet wat je zegt he dan blijf ik ook echt bij je en dan kunnen we met ons 2tje je pleegbroer stil krijgen Razz"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lentell

Lentell


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Tent: 8
Partner: nope

Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rustig nadenken bij de rivier   Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Emptywo jul 29, 2009 9:47 pm

"Wel dat is nog is een goed idee"zei ze tegen haar. Ze belde naar Lucas en vroeg het meteen wel in het engels tuurlijk en die stemde toe. "Wel van mijn ouders mag het al"zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marlies

Marlies


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Tent: 5
Partner: Michael

Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rustig nadenken bij de rivier   Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Emptywo jul 29, 2009 10:01 pm

"Wat zeiden ze dat je een 2ling zus hebt ?? of wisten ze het ?"vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lentell

Lentell


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Tent: 8
Partner: nope

Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rustig nadenken bij de rivier   Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Emptywo jul 29, 2009 10:03 pm

"Nou,ze wisten het niet en waren wel verbaasd,je kan toch Engels he"vroeg ze aan haar.
Ze keek haar zus aan en glimlachte eventjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marlies

Marlies


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Tent: 5
Partner: Michael

Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rustig nadenken bij de rivier   Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Emptywo jul 29, 2009 10:05 pm

"Engels is me moedertaal he en pap spreekt nii eens nederlands dus""Maar ik mag wel bij jullie wonen ??"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lentell

Lentell


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Tent: 8
Partner: nope

Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rustig nadenken bij de rivier   Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Emptywo jul 29, 2009 10:10 pm

Ze keek haar aan en grijnsde. "Tuurlijk mag dat als je tegen de kleine bleiter die trouwen Robert heet kunt"zei ze tegen haar. "Familie van mij is altijd welkom en we wonen best groot"zei ze tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marlies

Marlies


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Tent: 5
Partner: Michael

Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rustig nadenken bij de rivier   Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Emptywo jul 29, 2009 10:12 pm

"o shit ik bedenk me ineens snowy en indy die kan ik niet in nederland laten"zei ze beetje teleurgesteld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lentell

Lentell


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Tent: 8
Partner: nope

Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rustig nadenken bij de rivier   Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Emptywo jul 29, 2009 10:15 pm

"Desnoods neem je ze mee,mijn ouders hebben een wei voor je paard aangezien ze zelf ook rijden. Desnoods kome mijn ouders ons ophalen in Nederland met de auto en dan via een boot naar Smalville"zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marlies

Marlies


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Tent: 5
Partner: Michael

Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rustig nadenken bij de rivier   Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Emptywo jul 29, 2009 10:16 pm

"Zouden ze dat egt voor mij over hebben terweijl ze me niet kennen." "En mag het wel me paard mee ??"






(ik ga naar bed tot morgen ???) (K)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lentell

Lentell


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Tent: 8
Partner: nope

Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rustig nadenken bij de rivier   Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Emptywo jul 29, 2009 10:18 pm

"Ze hebben altijd al wat met paarden gehad en ze doen het wel hoor,ze zijn echt geweldig"zei ze. Ze glimlachte en keek haar vriendelijk aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marlies

Marlies


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Tent: 5
Partner: Michael

Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rustig nadenken bij de rivier   Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Emptydo jul 30, 2009 6:43 pm

"Okee gaaf Very Happy:D"knuffelde weer even der zus
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rustig nadenken bij de rivier   Even rustig nadenken bij de rivier - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Even rustig nadenken bij de rivier
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rustig zitten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Jungle Camp :: Camping :: Riviertje-
Ga naar: