Jungle Camp
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Boogschieten.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Yumi

Yumi


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 05-08-09

Character sheet
Leeftijd: 16
Tent: 2
Partner: geen

Boogschieten. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boogschieten.   Boogschieten. - Pagina 3 Emptyvr aug 21, 2009 7:26 pm

Yumi liep al vast vooruit en hoorde wat ze zei. "Ja lekker toch of niet soms.." zei hij. "Die heb ik nog wel in de tent liggen en zak drop." zei hij plagend. Hij wachtte tot ze naast hem liep en hij glimlachtte naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fable

Fable


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 16
Tent: 5
Partner: -

Boogschieten. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boogschieten.   Boogschieten. - Pagina 3 Emptyvr aug 21, 2009 7:30 pm

''oehw lekker, pas maar op dat ik jou niet op ga eten dan'' zei ze plagerig tegen hem en aaide een keer door zijn haar. Ze liep rustig naast hem richting zijn tent en keek nog voor een keer naar de hut. Ondanks het ongeluk trok het haar aandacht nog steeds wel een beetje. Ze zuchtte een keer diep en keek toen gewoon voor haar uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yumi

Yumi


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 05-08-09

Character sheet
Leeftijd: 16
Tent: 2
Partner: geen

Boogschieten. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boogschieten.   Boogschieten. - Pagina 3 Emptyvr aug 21, 2009 7:42 pm

"Dat lukt je niet..." zei hij. "Ik eet zo'n zoet karamelblokje als jou veel eerder op dan dat die mij op eet." zei hij plagend. Hij keek haar en en gaf haar een knipoog. Hij kon het niet laten om haar terug te pakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fable

Fable


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 16
Tent: 5
Partner: -

Boogschieten. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boogschieten.   Boogschieten. - Pagina 3 Emptyvr aug 21, 2009 7:45 pm

Fable keek weer naar hem en hoorde zijn woorden. ''há dan moet je me eerst zien te pakken krijgen'' zei ze met een licht grijnsje en knipoogde naar hem waarna ze het op een rennen zette. Door haar slippers kon ze niet super hard rennen en dus stopte ze even en deed die snel uit. Ze keek even plagerig richting Yumi waarna ze weer begon te rennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yumi

Yumi


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 05-08-09

Character sheet
Leeftijd: 16
Tent: 2
Partner: geen

Boogschieten. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boogschieten.   Boogschieten. - Pagina 3 Emptyvr aug 21, 2009 7:57 pm

Yumi keek haar droog aan. "Ik kan niet echt rennen met al die spullen..." zei hij. "Ik eet je wel op in de tent..." zei hij. Hij liep rustig voor uit. Hij grinnikte wat en liep wat steviger door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fable

Fable


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 16
Tent: 5
Partner: -

Boogschieten. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boogschieten.   Boogschieten. - Pagina 3 Emptyvr aug 21, 2009 8:01 pm

Fable draaide zich om toen ze zijn woorden hoorde. Ze liep achterste voren schuin voor Yumi en keek hem plagerig aan. ''dan moet je toch echt harder gaan lopen anders ben ik straks op gegeten door iemand anders'' zei ze plagend tegen hem ookal wist ze wel dat hij die spullen bij zich had. Ze had zelf ook haar tekenblok en slippers vast maar dat was niet zo zwaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yumi

Yumi


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 05-08-09

Character sheet
Leeftijd: 16
Tent: 2
Partner: geen

Boogschieten. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boogschieten.   Boogschieten. - Pagina 3 Emptyvr aug 21, 2009 8:14 pm

Yumi lachtte om haar woorden. Hij liep al zo hard hij kon. "Als ik zie dat iemand je probeert op te eten zorg ik er wel voor dat dat niet gebeurd. Hij rolde met zijn ogen. Het zou niet heel erg ver zijn tot de tenten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fable

Fable


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 16
Tent: 5
Partner: -

Boogschieten. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boogschieten.   Boogschieten. - Pagina 3 Emptyvr aug 21, 2009 8:19 pm

Fable liep nog steeds achterste voren en keek hem droog aan. ''ja ja dropje dat zeg je nu'' zei ze plagerig. Ze was nogal in een flauwe bui en draaide zich toen om. Ze struikelde bijna over een wortel van een boom maar wist recht te blijven staan. Ze kuchtte even droog. ''niks aan de hand..'' zei ze droog en liep weer door alsof dat net niet gebeurd en gezegt was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Boogschieten. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boogschieten.   Boogschieten. - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Boogschieten.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Jungle Camp :: Camping :: Verlaten hut-
Ga naar: