Jungle Camp
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Tent nr. 7

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Dominic

Dominic


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Tent: 7
Partner: No

Tent nr. 7 Empty
BerichtOnderwerp: Tent nr. 7   Tent nr. 7 Emptydi jul 28, 2009 6:06 pm

Dominic liep rond opzoek naar tent nr 7, na een tijdje vond hij deze en glimlachtte heel even kort. Hij liep er in met zijn koffers, en hij ging dan zitten aan de kant waar hij zou gaan slapen. Rustig nam hij zijn slaapzak eruit, en hij legde die al klaar. Zijn ogen richt hij naar buiten, en hij deed zijn shirt dan gewoon uit. Het was een warme dag, en dus zou hij niet te lang rondlopen in zijn shirt. Na een tijdje ging hij even neerliggen op zijn slaapzak, en hij keek wat rond. Zou er nog iemand komen? Vroeg hij zich een beetje af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Tent: 7
Partner: nup

Tent nr. 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 7   Tent nr. 7 Emptydi jul 28, 2009 6:12 pm

Lesley zeulde zijn koffer mee en kwam tent nr. 7 binnen,hij zocht al een tijdje die tent en tot zijn verbazing was hij niet alleen. Hij glimlachtte en zei "hallo". Hij legde zijn koffer neer en opende die. Hij haalde zijn slaapzak eruit en legde die uitgerold op de grond. Dan deed hij zijn t-shirt uit, omdat hij het warm had. Hij zette zich op zijn slaapzak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Tent: 7
Partner: No

Tent nr. 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 7   Tent nr. 7 Emptydi jul 28, 2009 6:33 pm

Dominic keek op als er iemand de tent in kwam, en hij zet zich dan rustig recht. "Hallo." Zei hij vriendelijk terug, waarna hij dan even naar zijn koffers keek. Hij had ongeveer 2 koffers mee, maar in de één zaten zijn boeken en de ander zijn kleren. Rustig keek hij er even in, en hij richt zich dan gewoon op de jongen. "Dominic en jij?" Vroeg hij dan terwijl hij zijn hand uitstak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Tent: 7
Partner: nup

Tent nr. 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 7   Tent nr. 7 Emptydi jul 28, 2009 6:46 pm

"Lesley"zei lesley en hij glimlachtte naar Dominic. Hij schudde de hand van Dominic en keek toen even de tent rond. Hij was hier maar pas en hij was ook niet echt gewend om in een tent te slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Tent: 7
Partner: No

Tent nr. 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 7   Tent nr. 7 Emptydi jul 28, 2009 6:51 pm

Dominic schudde vriendelijk zijn hand, en hij keek hem rustig aan. "Zo ik hoop dat het hier een leuke tijd word, alleen zullen we wel de dames hier moeten beschermen tegen al die wilde beesten." Zei hij dan even lachend, waarna hij zich even uitstrekte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Tent: 7
Partner: nup

Tent nr. 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 7   Tent nr. 7 Emptydi jul 28, 2009 6:53 pm

"tuurlijk zal het hier leuk worden, ik ben hier"zei Lesley met een grijns "en die meiden redden, dat lukt ons wel". Hij rekte zich uit en keek toen even op zijn klok, het was net 12 uur. Hij grijnsde even "moeten we hier ook voor ons eigen eten zorgen?" vroeg hij. Hij was totaal nieuw in het kamperen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Tent: 7
Partner: No

Tent nr. 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 7   Tent nr. 7 Emptydi jul 28, 2009 6:58 pm

Dominic grijnsde heel even kort, en hij keek dan wat in het rond. Hij keek weer naar Lesley, en hij glimlacht dan ook rustig. "Nou die meiden zullen dan wel veel plezier hebben hier met ons gasten." Zei hij dan rustig tegen hem, waarna hij dan zijn vraag hoorde. "Euh dat weet ik eigenlijk niet, maar meestal als ik ga kamperen dan ga ik jagen. Hoewel ik niet weet hoe we hier voor het eten moeten zorgen." Zei hij dan vriendelijk tegen hem, en hij geeuwd heel even kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Tent: 7
Partner: nup

Tent nr. 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 7   Tent nr. 7 Emptydi jul 28, 2009 7:02 pm

"tuurlijk"zei Lesley nog steeds met een grijns. Hij rekte zich eens uit en keek toen weer naar Dominic "ik heb nog nooit gekampeerd dus ben een groentje om het zo te zeggen". Hij zette zijn zonnenbril af en legde die op zijn kleren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Tent: 7
Partner: No

Tent nr. 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 7   Tent nr. 7 Emptydi jul 28, 2009 7:05 pm

Dominic keek hem met een grijns aan, en hij keek dan wat rond. "Agh ik zou je hierom geen groentje noemen, en trouwens je leert altijd wel eens iets bij overal waar je gaat. Ik heb mijn hele leven lang samen met mijn ouders altijd in de jungle of wouden geweest om er te kamperen, en ik ben wel wat gewend. Dus als je eens met een vraag zit kan je altijd bij mij terecht." Zei hij dan rustig tegen hem, en hij keek dan naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Tent: 7
Partner: nup

Tent nr. 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 7   Tent nr. 7 Emptydi jul 28, 2009 7:08 pm

"tuurlijk, daarom ben je ook mijn tentmaatje. Ik kan je nu vanalles vrage, zelfs over de domste dingen. Als je dat toestaat natuurlijk"zei lesley met een glimlach. Hij keek ook naar buiten, het was zonnig en best wel warm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Tent: 7
Partner: No

Tent nr. 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 7   Tent nr. 7 Emptydi jul 28, 2009 7:10 pm

Hij grijnsde heel even om die woorden, en hij keek hem rustig aan. "Ik kan veel vragen over het kamperen beantwoorden, en er bestaan geen domme vragen." Zei hij dan vriendelijk glimlachend tegen hem, en hij keek weer even naar buiten. "Het is wel goed weer vandaag." Zei hij dan kalmpjes, waarna hij even zijn hoofd buiten stak om te zien of er nog mensen in de buurt waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Tent: 7
Partner: nup

Tent nr. 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 7   Tent nr. 7 Emptydi jul 28, 2009 7:15 pm

"owkej"zei Lesley met een grijns en hoorde toen de opmerking van het weer "best wel warm en dan moet ik zo weer zonnécreme smeren, ik verbrand nogal snel, erg vervelend". Hij nam al zeker zijn bus zonnecreme in geval dat. Zijn gezicht zag nu al best rood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Tent: 7
Partner: No

Tent nr. 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 7   Tent nr. 7 Emptydi jul 28, 2009 7:24 pm

Dominic glimlachtte rustig naar hem, en hij hoorde dan zijn antwoord op de opmerking die hij net gaf. "Ai dat is niet zo leuk, ik heb er eigenlijk geen last van. Ik bruin gemakkelijk maar voor velen zal het wel lastig zijn met de zon." Zei hij dan kalm tegen hem, en hij keek even naar zijn kleren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Tent: 7
Partner: nup

Tent nr. 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 7   Tent nr. 7 Emptydi jul 28, 2009 7:30 pm

"bwa me gewoon insmeren met factor 60 en ik kan er een uurtje tegenaan"zei lesley en hij pakte zijn creme. Hij begon zich alvast in te smeren. "Handig als je snel bruint, heb je een mooi kleurtje en dat trekt meestal vrouwen aan, ze vallen meestal voor gebruinde en gespierde mannen". Hij moest even lachen "als iemand mij wilt, zal ze het met dit moeten doen".
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Tent: 7
Partner: No

Tent nr. 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 7   Tent nr. 7 Emptydi jul 28, 2009 8:32 pm

Dominic knikte kort naar hem, en hij keek heel even naar buiten. "Agh sommige meisjes zijn er alleen op uit voor het bed en de spieren, maar dan staan ze stom dat de jongens hen niet willen omwille van dat ze toch met elke jongen gaan. Er zijn wel meisjes die betrouwbaar zijn enz., maar die zijn dan weer moeilijk te vinden." Zei hij dan rustig tegen hem, en hij keek hem weer gewoon aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Tent: 7
Partner: nup

Tent nr. 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 7   Tent nr. 7 Emptydi jul 28, 2009 8:37 pm

"helaas dat de normale soort zeldzaam is"zei lesley met een zucht "alsof ik iemand kan krijgen". Hij keek ook weer naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Tent: 7
Partner: No

Tent nr. 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 7   Tent nr. 7 Emptydi jul 28, 2009 8:52 pm

"Hey jij kan ook wel iemand krijgen hoor." Zei hij dan rustig tegen hem, en hij glimlacht dan ook kalm. Dan nam Dominic een tekenblok tevoorschijn, en hij begon Lesley wat te tekenen om de tekening daarna aan hem te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Tent: 7
Partner: nup

Tent nr. 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 7   Tent nr. 7 Emptywo jul 29, 2009 10:26 am

"zal wel, dan zal het allesinds mijn eerste lief zijn"zei lesley zachter dan normaal. Hij schaamde zich er best wel voor. Hij zuchtte en smeerde zich verder in met zijn zonnecrème.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Tent: 7
Partner: No

Tent nr. 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 7   Tent nr. 7 Emptywo jul 29, 2009 11:50 am

Dominic luisterde naar zijn woorden, en hij knikte rustig. "Agh wat maakt het nu uit of die persoon je eerste liefde is of niet? Trouwens de ware komt iedereen wel eens tegen hoor, en je hoeft je er al helemaal niet om schamen. Want ik heb ook nog niemand gehad." Zei Dominic dan als de waarheid, want hij was meer weg met zijn familie op kamp enz.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Tent: 7
Partner: nup

Tent nr. 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 7   Tent nr. 7 Emptywo jul 29, 2009 12:31 pm

"ok ben ik tenminste niet de enige"zei Lesley met een glimlach. Hij smeerde nu een beetje onhandig zijn rug in. Hij keek naar Dominic "ik vraag me af of we nog een tentmaatje krijgen of niet"
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Tent: 7
Partner: No

Tent nr. 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 7   Tent nr. 7 Emptywo jul 29, 2009 1:22 pm

Dominic glimlacht gewoon terug naar hem, en hij merkte dat hij wat onhandig zijn rug insmeerde. "Hulp nodig?" Zei hij dan voor de grap, en hij keek dan weer wat rond. Hij was klaar met de tekening, en hij gaf deze aan Lesley. "Ik ben ook benieuwd, en anders maken we het gezellig onder ons tweetjes é." Zei hij met een grijnsje tegen hem, en hij legde zijn tekenblok weer weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Tent: 7
Partner: nup

Tent nr. 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 7   Tent nr. 7 Emptywo jul 29, 2009 1:53 pm

"tuurlijk, we maken het hier zeker gezellig"zei Lesley met een grijns en hij had zijn rug helemaal ingesmeerd "ziezo ik kan er een uur tegenaan". Hij bekeek de tekening en glimlachtte "bedankt". Hij legde deze mooi in zijn koffer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Tent: 7
Partner: No

Tent nr. 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 7   Tent nr. 7 Emptywo jul 29, 2009 1:56 pm

Dominic grijnsde heel even kort, en hij luisterde dan naar zijn woorden. Hij grinnikte heel even kort, en dan keek hij wat in het rond. "Graag gedaan hoor." Zei Dominic dan tegen hem, en hij dacht heel even na.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Tent: 7
Partner: nup

Tent nr. 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 7   Tent nr. 7 Emptywo jul 29, 2009 2:09 pm

"maar hoe?"zei Lesley en hij trok een bedenkelijk gezicht. Hij zat nog steeds op zijn slaapzak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Tent: 7
Partner: No

Tent nr. 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 7   Tent nr. 7 Emptywo jul 29, 2009 2:12 pm

"Geen idee we vinden wel iets." Zei Dominic dan met een glimlach, en hij keek wat in het rond. Hij dacht heel even kort na, maar hij wist niet hoe hij het hier gezellig zou kunnen maken. Misschien konden ze bij het kampvuur gaan zitten, en dan met heel de groep wat griezelige dingen vertellen onder de volle maan. Maar ook wil hij het gezellig in de tent maken, alleen had hij nog geen flauw idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tent nr. 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 7   Tent nr. 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tent nr. 7
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tent nr. 2
» Tent nr. 6
» Tent nr. 8
» Tent nr. 10
» Tent nr. 12

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Jungle Camp :: Camping :: Tenten-
Ga naar: