Jungle Camp
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Tent nr. 6

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Blysse

Blysse


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 28-07-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : België :p

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Tent: 6
Partner: nee

Tent nr. 6 Empty
BerichtOnderwerp: Tent nr. 6   Tent nr. 6 Emptydi jul 28, 2009 7:13 pm

Blysse kwam aan bij tent 6, haar tent. Ze deed nog een laatste krachtinspanning en sleurde haar bagage naar binnen. Uitgeput liet ze zich op het geïnproviseerde bed vallen. Ze keek de tent rond. Het was niet erg groot, maar griefelijk was het wel. En vrij proper gelukkig ook, al zouden er waarschijnlijk nog insecten komen, hier in de jungle... Ze zag dat er nog een bed stond aan de overkant van het hare. Wie zou haar tentgenoot worden? Zenuwachtig keek ze naar de ingang van de tent. Ze hoopte maar dat ze hem of haar aardig zou gaan vinden, wie het dan ook was. Ze had geen zin om hier weken opgescheept te zitten met iemand die ze niet mocht. Ze slikte. Was ze toch niet beter gewoon thuis gebleven? Waarom had ze zich zo makkelijk door haar ouders laten overhalen?


Laatst aangepast door Blysse op di jul 28, 2009 7:15 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Afra

Afra


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 28-07-09
Woonplaats : Nederland

Character sheet
Leeftijd: 17
Tent: 6
Partner: Nope

Tent nr. 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 Emptydi jul 28, 2009 7:15 pm

Afra was de hete zon zat en ging op zoek naar een tent die nog vrij was. Ze zag Blysse de tent in verdwijnen en glimlachte, ze stak haar hoofd in de tent "Heey. Nog plek?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom

Tom


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Tent: 6
Partner: ??

Tent nr. 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 Emptydi jul 28, 2009 7:16 pm

Vlak na Afra kwam tom de tent binnen lopen en keek zijn zus met een raar gezicht aan. ,,Wat doe jij hier''Zei hij met een glimlach. Hij liep naar zijn zus toe en gaf haar een knuffel. Daarna klom hij op het bed boven haar. Hij pakte zijn spullen uit en liep naar een kastje achterin de tent. Daar legde hij zijn spullen in. Toen keek hij de tent even rond. Het was niet groot maar wel behagelijk. ,,Zus, je hebt de goeie tent uitgekozen hoor''Waarna hij weer even glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blysse

Blysse


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 28-07-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : België :p

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Tent: 6
Partner: nee

Tent nr. 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 Emptydi jul 28, 2009 7:19 pm

'Ja!' zei Blysse snel en grijnsde naar Afra. Fioew! Afra kende ze tenminste al en ze leek haar best wel aardig ook. Ze wilde best met haar in een tent verblijven. Zo zou ze misschien een nieuwe vriendin bijmaken. Blysse wees naar het bed tegenover het hare. 'Da's de jouwe, als je wil.' Ze glimlachte nog steeds vriendelijk, meer ontspannen nu. Toen zag ze opeens een jongen de tent binnenwandelen. Haar mond viel open, haar ogen werden groot. 'Tom?' vroeg ze verbaasd en fronste. 'Jij ging toch mee met pap en mam naar frankrijk op reis?' Blysse was helemaal in de war door de ploste verschijning van haar broer. Nog steeds verbaasd knuffelde ze hem terug. Gelukkig was er in de tent genoeg plaats voor vier mensen, met de twee stapelbedden die er stonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom

Tom


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Tent: 6
Partner: ??

Tent nr. 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 Emptydi jul 28, 2009 7:22 pm

,,Nee, papa en mama wouden toch maar alleen op reis naar Frankrijk''Zei hij met een glimlach. ,,Ik wou zoiezo al niet mee, Zoals je weet''Zei hij toen. Hij keek even naar afra en toen naar buiten. Hij liep ook daadwerkelijk naar buiten en sprokkelde wat hout. Voor de tent maakte hij een vuurtje voor de drie. Hij liep weer naar binnen en vroeg: ,,Komen jullie ook gezellig buiten zitten''Waarna hij weer naar buiten ging. Hij had ook drie kleine boomstammen gezocht waar ze op konden zitten. Hij ging op een van de boompjes zitten. Daarna wachtte hij op Blysse en Afra.
Terug naar boven Ga naar beneden
Afra

Afra


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 28-07-09
Woonplaats : Nederland

Character sheet
Leeftijd: 17
Tent: 6
Partner: Nope

Tent nr. 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 Emptydi jul 28, 2009 7:25 pm

Bella grijnsde. "Okeey!" meer zei ze niet, ze wou het liefst niet storen. Ze smeet haar spullen neer op het bed die Blysse aanwees. Ze was blij dat ze bij haar in de tent sliep, ze zouden vast met elkaar opschieten. Toen herinnerde ze zich Bella weer, waar zou die zijn? Ze stond op, "Ik ben zo terug.." zei ze en liep de tent uit. Ze struikelde bijna over de boomstammen die buiten lagen en zag Tom, "Ohh, sorry! Ik ben Afra, trouwens,.. en moet nu dus weer weg." zei ze onhandig en ging op weg om Bella te zoeken,
Terug naar boven Ga naar beneden
Blysse

Blysse


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 28-07-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : België :p

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Tent: 6
Partner: nee

Tent nr. 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 Emptydi jul 28, 2009 7:27 pm

Blysse haalde haar schouders op bij Toms woorden. Toen keek ze naar Afra en besefte dat het voor haar helemaal verwarrend moest zijn. 'Eum, dit is Tom, mijn broer.' stelde ze hem snel aan haar voor en glimlachte wat onbeholpen. Toen liep ze naar buiten, waar Tom zat. Ze zag ook hoe Afra de tent uitliep, maar ze verstond niet meer wat ze zei. Ze zou vast wel terugkomen. Ze ging dan maar naast Tom zitten en grijnsde naar hem. Ze vond het best wel leuk dat haar broer hier nu ook was, ze kon altijd al goed met hem opschieten. Het zou vast lachen worden met hem erbij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom

Tom


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 28-07-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Tent: 6
Partner: ??

Tent nr. 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 Emptydi jul 28, 2009 7:32 pm

,,Ik ben blij dat ik nie met mama en papa mee hoefde, en vooral niet met die twee honden''Zei hij en dacht even aan Terri en Kello, Dat waren de twee honden van de familie. Tom keek even naar Blysse en toen weer naar buiten. 1 egel was dicht bij het kampvuur en liep er bijna in. Tom schoot te hulp en duwde de egel met een stok een beetje weg. Toen liep de egel verontwaardigt weg. ,,Ik weet niet of ik het hier nog wel zo leuk vind''Zei hij terwijl hij twee gele ogen in de bosjes zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blysse

Blysse


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 28-07-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : België :p

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Tent: 6
Partner: nee

Tent nr. 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 Emptydi jul 28, 2009 7:36 pm

'Ja, ik ben het helemaal met je eens. Het zou toch maar een saaie boel zijn geworden zoals elk jaar.' Blysse zuchtte even. Haar ouders wisten steeds de meest doodse plekken op het platteland uit te kiezen om met vakantie te gaan. Blysse hield van drukte om zich heen, dan pas kon ze zich vanbinnen rustig voelen. 'En die honden zijn echt té erg!' Ze lachte en luisterde daarna in stilte naar Toms woorden. 'Het wordt vast wel fijn.' zei ze met weinig overtuiging. 'Als het niet leuk is, dan maken we het wel leuk. Zolang er maar niet teveel vieze beesten in die tent komen.' Ze grijnsde. 'En anders moet jij ze maar wegjagen voor me, jij bent de jongen!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Afra

Afra


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 28-07-09
Woonplaats : Nederland

Character sheet
Leeftijd: 17
Tent: 6
Partner: Nope

Tent nr. 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 Emptywo jul 29, 2009 11:50 am

Afra deed haar ogen open, Hoelaat is het? vroeg ze zich af. Tom en Blysse sliepen nog, dus heel laat zou het niet zijn. Afra kleedde zich snel en ging met haar hand door haar haar. Ze liep naar buiten om te kijken of er iemand anders al wakker was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 31-07-09

Character sheet
Leeftijd: 16
Tent: 6
Partner: Niemand

Tent nr. 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 Emptyza aug 01, 2009 8:05 pm

'Hmfp!' Jake's donkerkleurige haar plakte tegen zijn gezicht aan, moest het nou weer dat zijn broers en zussen tóch nog hun fles water over hem heen wilden smijten? Een mopperend gegrom en gebrom volgde de daaropkomende twee minuten die hij erover moest doen om naar zijn tent te gaan. Tent 6 ofzoiets was het, er schenen al enkele mensen te zitten dus Jake vermoedde dat dat een zéér gezellige boel zou worden maar stapte dan toch maar moedig verder met één leren reistas achter zich aan die zijn moeder in milaan had gekocht voor hem en daarachter zijn eigen huge koffer die hij gewoon bij een of andere groothandel had gekocht.

'tent nummer 6, geweldig het ziet er zéér goed uit zeg,' zei Jake sarcastisch toen hij eens naar binnen keek zuchtte hij, geweldig een krap ding waar al drie "bedden" waren en het zijne moest er nog bij ook! 'Dit is mij toch niet overkomen?' zei Jake wanhopig maar uiteindelijk gaf hij het maar op dat er nog de mogelijkheid was dat zijn ouders in die idiote bentley op hem zouden wachten, nee die kans was er niet 0 op 100 dat dát zo was. ' Jake' zei Jake toen terwijl hij met wat moeite de tas en de koffer de tent in kreeg en toen nogmaals rondkeek, 2 jongens waren er met hem erbij en 2 meiden mooi even zo. 'Sorry, ik ben Jake' zei hij toen vriendelijker maar daarna zweeg Jake een tijdje terwijl hij wat onhandig zijn "bed" in elkaar flanste en daaropneer plofte en de mensen waarmee hij deze tent zou moeten delen eens bekeek, het ene meisje was wat bleker van huidskleur met donkere haren terwijl het andere meisje bruiner van kleur was, misschien meer in de zon gezeten? En dan de jongen.. hij had ongeveer een beetje dezelfde huidskleur als hem, aha dit kon nog wel leuk worden hij had nu al het gevoel niet echt in deze groep te passen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blysse

Blysse


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 28-07-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : België :p

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Tent: 6
Partner: nee

Tent nr. 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 Emptyza aug 01, 2009 8:22 pm

Blysse schrok een beetje toen de jongen de tent binnenkwam gewandeld. Ze gooide snel het boek dat ze aan het lezen was op haar bed en stond op. Bella had te lang gewacht, er was nog een bed vrij geweest, nu dus niet meer. Jammer. Misschien moest Bella toch maar bij Léo in de tent gaan dan? Ze bekeek Jake verlegen toen hij zich aan hen voorstelde. 'Eum, ik ben Blysse.' zei ze nogal zenuwachtig. Ze kon zich wel voor haar hoofd slaan. Waarom was ze in godsnaam zenuwachtig? De jongen was nieuw hier, hij was degene die zich niet op z'n gemak hoorde te voelen, zij niet. Ze had het dus nog steeds moeilijk met mensen leren kennen, fijn, was het toch nog niet helemaal over. Ze werd langzaam wat rustiger en glimlachte nu naar hem. 'En dat is mijn broer Tom.' Ze wees hem kort aan. 'En dat daar is Afa.' Ze besloot maar meteen iedereen voor te stellen, nu ze toch bezig was. 'Aangenaam Jake.' Ze keek de tent rond. 'Eum, ja, het is vrij krap.' zei ze toen verontschuldigend, alsof zijzelf wat aan de grootte van de tenten kon doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 31-07-09

Character sheet
Leeftijd: 16
Tent: 6
Partner: Niemand

Tent nr. 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 Emptyza aug 01, 2009 8:41 pm

Jake grijnsde even over Blysse's opmerking dat het krap was hier, ze had gelijk en niet zo'n beetje ook, en even keek jake rond 'Ach daar kunnen we beide helaas niks aan doen, toch?' Zei hij toen terwijl hij even glimlachte 'leuk jullie te ontmoeten' zei hij toen met een ietwat klunzige glimlach, nee ongemakkelijke maar dat zou hij niet toegeven, terwijl zijn oog op het boek viel wat hij maar als Blysse's boek verklaarde 'Welk boek lees je?' zei hij toen maar in een poging interesse te tonen. Hadden zijn ouders gelijk dat hij nog contact gestoord werd? In ieder geval zou het als er niemand was in deze jungle nog wel eens kunnen gebeuren en dan zou hij al helemáál niks meer zeggen vreesde hij maargoed, dat was wel te bekijken. Hij pakte uit zijn dat het Sigma Protocol van Ludlum en legde dat naast hem neer, het zou er vast dom uitzien als hij een vraag stelde en dan domweg gewoon ging lezen alsof hij niks had gezegd. Even ging Jake was gemakkelijker op zijn bed zitten terwijl hij zijn haren eens door elkaar schudde, waardoor hij net een hond leek die zijn vacht schudde, en zijn hand erdoorheen liet gaan om het weer een beetje redelijk te laten zitten maar dat moest net nu in het bijzijn van 3 mensen mislukken. Toen er een pluk voor zijn ogen viel probeerde hij deze weg te blazen maar na 3 keer proberen en scheepsrecht te hebben gehad werd Jake het eindelijk zat en liet het maar zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blysse

Blysse


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 28-07-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : België :p

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Tent: 6
Partner: nee

Tent nr. 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 Emptyza aug 01, 2009 8:55 pm

'Eum, Twilight, dat ken je misschien.' zei Blysse zacht en grijnsde een beetje onwennig. Ze kwam waarschijnlijk niet erg origineel over, er waren zoveel mensen dit dat boek lazen of hadden gelezen, maar ze kon er ook niet aandoen dat het net haar lievelingsboek was, dat ze er elke keer opnieuw van genoot om hem te lezen, al kende ze het verhaal al zo'n beetje vanbuiten. Ze besloot maar snel over iets anders te beginnen. 'Waar kom je vandaan en hoe oud ben je?' De standaard vragen die ze steeds stelde aan onbekenden. Het was dan ook moeilijk om meteen een heel gesprek te starten, zeker voor iemand die niet erg sociaal was, zoals Blysse. Ze ging opnieuw op haar bed zitten en schuifelde wat ongemakkelijk met haar voeten over de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 31-07-09

Character sheet
Leeftijd: 16
Tent: 6
Partner: Niemand

Tent nr. 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 Emptyza aug 01, 2009 9:03 pm

Jake glimlachte even, twilight hoe kon het ook anders? 'Mijn zus las het, ik ben gedwongen het te lezen maar het is een prima boek ja,' glimlachte Jake toen wat onwenning, terwijl hij even naar zijn voeten keek die o zo interessant waren ineens, toen Blysse een halve vragenlijst op hem af schoot 'Eh.. ik ben 16 geboren in Miami en toen naar hier verhuisd, mijn ouders besloten dit jaar weer vaan mijn grootouders te gaan en daar heb ik geen goede band mee dus...' Jake zuchtte even jéémig je hoeft niet meteen hele verhalen af te steken stop maar.. maalde in zijn gedachte 'de rest doet er niet toe' glimlachte hij toen maar stom. 'En jij?' zei hij toen, oh god daar ging hij weer een gesprek starten: zijn slechtste punt ooit, terwijl hij zijn andere boekenreeks uit zijn tas pakte en grijnsde toen daar ineens twilight new moon en eclipse verschenen met een briefje erop geplakt 'Succes op het kamp, hier heb je wat leesvoer =-)) xx Je zusje Marie-louise' Jake glimlachte even hoewel zijn glimlach in een grijns veranderde terwijl hij de boeken tevreden over zijn bed uitstalde en ze eens bekeek, waar zou hij beginnen? Al snel realiseerde hij zich dat hij met Blysse was aan het praten en draaide zich toen algauw, licht rood gekleurd op zijn wangen, terug naar Blysse toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blysse

Blysse


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 28-07-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : België :p

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Tent: 6
Partner: nee

Tent nr. 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 Emptyza aug 01, 2009 9:15 pm

Blysse grijnsde toen hij al zijn boeken bovenhaalde. 'Je hebt veel boeken zeg.' Hij was vast iemand die graag las, net als zij. Ze kende niet veel jongens die graag lazen. Toen besefte ze dat ze zijn vragen nog moest beantwoorden. Dat was wel zo eerlijk, hij had dat bij haar ook gedaan. 'Eum, ik ben ook 16.' begon ze toen maar. 'En ik woon in België, Brussel, niet echt bijzonder dus. Miami lijkt me cool.' Ze beet even op haar lip, terwijl ze zichzelf dwong haar blik niet van hem af te wenden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 31-07-09

Character sheet
Leeftijd: 16
Tent: 6
Partner: Niemand

Tent nr. 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 Emptyza aug 01, 2009 9:20 pm

'Het gaat wel, het is niet geweldig maar zeer zeker niet slecht, de zomers zijn er leuk als de strandtentjes open zijn meestal zoeken ze personeel en ik kan vertellen dat dat goed betaald werk is op het strand waar ik rondhíng' zei Jake toen terwijl hij even naar zijn verzameling boeken keek 'ik heb er thuis denk ik nog iets van 8 á 9 staan, ik denk dat ik moet vrezen dat ik niet in een boekenwurm verander' zei Jake toen flauw, hij zelf merkte ook wel dat het gesprek ietwat ongemakkelijk was. 'Heb je huisdieren?' zei hij toen terwijl hij even aan zijn arm krabde en zichzelf maar dwong om Blysse te blijven aankijken want zoals zijn ouders zeiden dán maakteje pas contact met iemand aldus zijn moeder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blysse

Blysse


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 28-07-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : België :p

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Tent: 6
Partner: nee

Tent nr. 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 Emptyza aug 01, 2009 9:28 pm

Blysse luisterde in stilte naar zijn woorden. 'Ik zou graag eens naar Miami gaan.' zei ze toen wat dromerig. Met haar ouders en broer was ze nooit veel verder gereisd dan Frankrijk of Duitsland, dat speet haar ergens wel. Ze was dan ook blij dat ze nu in de jungle was, want al was ze niet zo'n avontuurlijk type het was tenminste eens wat anders. Ze lachte kort met zijn opmerking over de boeken, maar dat was eerder uit beleefdheid. 'Eum, we hebben twee honden.' antwoordde ze toen op zijn vraag, en doelde met die "we" op zichzelf en Tom. ' Ze heten Terri en Kello, lieve beesten hoor, maar soms best irritant.' Blysse was zelf niet zo'n hondenmens, haar ouders wel, maar ze had ook niets tegen dieren in het algemeen. 'Heb jij huisdieren?' vroeg ze toen, zodat het gesprek niet stil zou vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 31-07-09

Character sheet
Leeftijd: 16
Tent: 6
Partner: Niemand

Tent nr. 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 Emptyza aug 01, 2009 9:36 pm

'Irritanter dan de mijne?' zei Jake lachend 'ik zweer je' zei hij al lachend 'niemand overtreft die poedel van mijn zus op het gebied van irritante dieren' zei Jake toen 'we hebben 3 honden, de koningpoedel prinses van mijn 14 jarige zusje, de rottweiler rocky die oorspronkelijk van mijn broer zou moeten zijn maar nu óók mijn hond is en dan mijn eigen hond een bruinkleurige siberische husky met de naam DJ hoe ik erop ben gekomen weet ik nog steeds niet' zei Jake toen flauw glimlachend 'daarnaast hebben mijn ouders een kick op paarden inclusief het wedden op paardenrennen' zei hij schouderophalend 'dus hebben we nog een paard eigenlijk voor mijn zusje maar sinds ze er 6 keer vanaf is geflikkerd heeft ze het opgegeven en het dier aan mij overgedragen omdt ik kennelijk de enige ben die het beest leuk vindt' glimlachte Jake toen 'wij hebben dus ook huisdieren ja' glimlachte hij toen ongemakkelijk. Jake legde zijn boeken aan de kant en legde zich toen op het bed neer zijn armen achter zijn hoofd gevouwen 'ik zou graag eens op vakantie willen naar Egypte of misschien Ierland' glimlachte Jake, al sinds hij een klein jochie was droomde hij van een vakantie naar ierland sinds hij de naam ergens had gehoord wilde hij er naartoe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blysse

Blysse


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 28-07-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : België :p

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Tent: 6
Partner: nee

Tent nr. 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 Emptyza aug 01, 2009 9:45 pm

Blysse lachte ook. Hij was best een leuke jongen, die Jake, dat was alvast haar eerste indruk. 'Het zijn twee windhonden die van ons, dus ik moet toegeven dat ze qua irritant gedrag nog meevallen, als ik dat zo hoor bij jou.' Ze grijnsde nog steeds. Ze vroeg zich af of Jake er goed voorstond, qua budget. De mensen die zij kende, die zich een paard konden veroorloven, behoorde namelijk tot de rijkere klasse. Ze besloot er echter niet naar te vragen. Veel maakte het ook niet uit, niet voor haar althans. 'Ja Egypte lijkt me ook wel gaaf, daar kan je goed duiken heb ik al gehoord. En Ierland heeft ook wel iets.' Ze zat nog steeds rechtop op haar bed en keek toe hoe hij ging liggen. 'Maar er zijn zoveel landen waar ik nog graag eens heen wil, ik kan er beter meteen een wereldreis van maken.' Ze zuchtte en glimlachte toen flauwtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 31-07-09

Character sheet
Leeftijd: 16
Tent: 6
Partner: Niemand

Tent nr. 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 Emptyza aug 01, 2009 9:56 pm

Jake grijnsde, ze dacht hetzelfde als hij dus dat was in ieder geval al prettig, en luisterde toen verder 'Windhonden lijken me opzich wel leuke honden, leuker dan poedels en rottweilers tenminste' zei Jake toen lachend 'maar je hebt gelijk over die wereldreis, dat is een slimmer idee, maar duiken in Egypte wil ik minstens één keer in mijn leven gedaan hebben, een van mijn vroegere schoolvrienden heeft dat gedaan en nam een waterbestendige camera mee, mijn god die foto's waren vet!' zei Jake een stuk enthousiaster en hij zweeg abrupt 's-sorry ik liet me even gaan' glimlachte hij 'doe je nog iets van sport?' vroeg hij toen maar 'ja, nu ik eenmaal een vragenlijst ben aan het verzinnen komt dit er ook aan te pas' grijnsde hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Blysse

Blysse


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 28-07-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : België :p

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Tent: 6
Partner: nee

Tent nr. 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 Emptyza aug 01, 2009 10:16 pm

'Ik ben bang van rottweilers.' moest Blysse toegeven. 'Het lijken me nogal enge honden. En poedels, tja, men moeder wil er ook graag één. Maar ze heeft beloofd te wachten tot Tom en ik het huis uit zijn.' Ze grijnsde kort. 'Duiken in Egypte is gewoon zot! Ik snap best dat je daar enthousiast over bent.' zei ze toen lachend. 'Ik wil het ook echt graag doen.' Ze zweeg even nadenkend. 'Eum, sport... Ik ben niet echt een sportief type, maar ik dwing mezelf wel elke vrijdagavond te gaan zwemmen. Ik heb ook een tijdje joggen gedaan, maar dat vond ik maar niks.' Haar grijns werd wat breder en ze bloosde een beetje. 'Ben jij een sportieveling?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 31-07-09

Character sheet
Leeftijd: 16
Tent: 6
Partner: Niemand

Tent nr. 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 Emptyza aug 01, 2009 10:24 pm

Jake lachtte even, niet echt omdat Blysse bloosde hoewel dat er ook wel schattig uitzag, of hij een sportieveling was? 'eh.. moet ik eerlijk toegeven?' zei hij terwijl hij een onschuldige gezichtsuitdrukking over zijn gezicht kreeg 'oke dan, ik ben de fanatiekste van mijn héle familie,' zei hij toen lachend 'ik ging iedere zaterdag ochtend in ons zwembad zwemmen om 6 uur 's ochtends toen het water nog koud was en toen we ons paard kregen ging ik springen en ja toen kwam er nog het joggen bij en toen was ik aan het twijfelen of ik nog iets anders zou gaan doen maar dat heb ik maar niet gedaan' grijnsde Jake toen geamuseerd, zo dat was eruit. 'Eigenlijk is onze rottweiler niet eng, als je mijn broer als baas hebt is iedere rottweiler in een week een schoothondje letterlijk helaas' mompelde Jake 'Rocky is zo'n beetje een van de gehoorzaamste honden die ik ken' opperde hij toen terwijl hij omhoog staarde en toen naar Blysse keek met een glimlach die zijn gezicht sierde. 'Duiken daar in Egypte zonder mijn ouders staat vast als een van mijn levensdoelen'
Terug naar boven Ga naar beneden
Blysse

Blysse


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 28-07-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : België :p

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Tent: 6
Partner: nee

Tent nr. 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 Emptyza aug 01, 2009 10:33 pm

'Wow.' zei Blysse verwonderd. 'Dat is wel heel sportief.' Ze was een beetje beschaamd, omdat ze zo weinig aan sport deed. Waarom had ze dat ook eerlijk verteld? Maar het voelde niet goed om te liegen tegen iemand die haar best wel aardig leek. Ze keek even naar haar voeten, maar besloot toen toch maar weer naar Jake te kijken. Ze moest nu niet asociaal gaan doen omdat ze zich dacht belachelijk gemaakt te hebben. Dat was pas belachelijk. 'Is je broer zo goed met honden dan? Of is hij gewoon een bruut?' Ze glimlachte alweer een beetje en hoopte dat hij het woord "bruut" niet grof op zou nemen, zo was het namelijk niet bedoeld. Ze wist het gewoon niet anders onder woorden te brengen. 'En als je gaat duiken, vertel het me dan even, dan ik wel mee.' voegde ze nog breed grijnzend toe. Dat laatste was meer als grap bedoeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 31-07-09

Character sheet
Leeftijd: 16
Tent: 6
Partner: Niemand

Tent nr. 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 Emptyzo aug 02, 2009 2:12 pm

'Nah, eigenlijk is mijn broer het schoothondje van de twee hond lijkt op het baasje een nadeel onze rottweiler meent dat hij zomaar op je schoot mag springen en je onder kan kwijlen oftewel ik kan een douche nemen na iedere keer op de bank te hebben gezeten,' grijnsde Jake. 'Hoe hij het voor elkaar heeft gekregen dat hij zo is weet ik nog steeds niet.' Hij negeerde maar dat hij wel heel sportief was en haalde zijn hand door zijn haren heen waarna hij Blysse weer aankeek 'ik zal het melden, maar hoe? Heel België afzoeken op mijn oude oma fietsje?' Grapte hij toen, misschien als hij in een gekke bui was zou hij dat wel eens doen, nah toch maar niet. Jake keek even naar buiten waar het stortregende en zuchtte toen hij maar eens besloot in een spontane bui gek te doen, wat kon het hem schelen niemand buiten Blysse Afra en Tom kende hem, en stond op. 'Kom mee!' Zei hij toen vrolijk terwijl hij de tent uitliep en in de stortregen een of ander gestoord dansje ging doen dat hij ooit van zijn zusje had geleerd, in een van haar pogingen hem te leren dansen zoals zij het wilde, uiteindelijk bleef hij staan en keek verwachtingsvol naar Blysse zou ze komen of niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tent nr. 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tent nr. 6
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tent nr. 7
» Tent nr. 2
» Tent nr. 8
» Tent nr. 10
» Tent nr. 12

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Jungle Camp :: Camping :: Tenten-
Ga naar: