Jungle Camp
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Tent nr. 6

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Blysse

Blysse


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 28-07-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : België :p

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Tent: 6
Partner: nee

Tent nr. 6 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 - Pagina 2 Emptyzo aug 02, 2009 2:35 pm

Blysse lachte. 'Gezellige familie.' zei ze met een grijns, maar het was vriendelijk bedoeld. 'En ik zal je mijn adres dan beter geven, voor het geval dat, want Brussel blijft hoe dan ook best groot als je er iemand moet vinden.' Ze glimlachte een beetje samenzweerderig, al meende ze natuurlijk niet echt wat ze zei. Ze was verbaasd toen Jake de tent uitliep en ging zelf ook naar de ingang. 'Ben je gek? Het stomrt zo'n beetje!' riep ze naar buiten, maar grijnsde hem wel breed toe. Ze aarzelde even en keek nog eens naar Tom en Afra. Toen trok ze de kap van haar trui over haar hoofd en wandelde langzaam naar buiten. Ze werd al meteen doorweekt. Het weer in de jungle was echt raar; soms superwarm, dan weer volop regen. Altijd vochtig. Maar ja, in België regende het bijna altijd, dus dan was dit misschien toch beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 31-07-09

Character sheet
Leeftijd: 16
Tent: 6
Partner: Niemand

Tent nr. 6 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 - Pagina 2 Emptyzo aug 02, 2009 3:05 pm

'Ja ik ben gek, dat je dat nog niet door had!' Lachtte Jake toen 'Brussel hè? Dan kan ik wel eeuwen gaan zoeken! Hmpf.. toch beter moeten opletten bij dat hoofdstuk over België' Mopperde hij toen plagend terwijl hij nog wat hyperactief op zijn ene been en dan weer op zijn andere been rondhupte om het wat warmer te krijgen. 'Zou de tent niet doorlekken denk je?' grijnsde hij toen terwijl hij zich het al inbeeldde hoe hij zijn bed als vlot zou gebruiken hij lachtte even hardop 'binnenpretje,' zei hij toen terwijl hij zich aan een tak omhoog hees en uiteindelijk met wat zacht gevloek en moeite in de boom zat en daar zo'n tien seconden bleef zitten toen de kleine druppels hem meer gingen irriteren dan als hij bij Blysse stond, dus besloot Jake maar uit de boom te springen en glimlachte wat flauw toen hij zijn evenwicht zocht in de modderige grond. toen liep hij op Blysse af 'mag ik deze dans?' zei hij toen vrolijk terwijl hij zijn hand uitstak waarom hij in de regen wilde dansen was een vraag ook voor hem.

(hmpf.. eens kijken of ik bij mijn oom en tante op de p.c mag daar moet ik nu weer naartoe x3)
Terug naar boven Ga naar beneden
Blysse

Blysse


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 28-07-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : België :p

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Tent: 6
Partner: nee

Tent nr. 6 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 - Pagina 2 Emptyzo aug 02, 2009 3:12 pm

Blysse lachte. 'Bestaan daar geen pilletjes voor?' vroeg ze plagerig. 'En als de tent nu doorlekt dan hebben Tom en Afra echt wel een probleem.' Ze grijnsde even toen ze zich dat voorstelde, een vloedgolf over de hele tent, haar broer doornat. Haar fantasie overdreef het een beetje. Ze keek toe hoe Jake in een boom klom en sloeg haar armen over elkaar om warm te blijven. Het was toch best frisjes, zo in de regen. Ze schrok even toen hij uit de boom naar benden sprong, maar hij landde gelukkig handig op zijn twee benen. Ze trok haar wenkbrauwen even vragend op toen hij haar ten dans vroeg. Toen bloosde ze een beetje. 'Eum, ja, waarom niet. Dansen in de regen, heb ik altijd al eens willen doen.' mompelde ze zacht en glimlachte. Toen pakte ze voorzichtig zijn hand, een beetje nerveus. Ze dacht niet dat zij goed kon dansen.

(Oké (: .)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 31-07-09

Character sheet
Leeftijd: 16
Tent: 6
Partner: Niemand

Tent nr. 6 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 - Pagina 2 Emptyzo aug 02, 2009 4:09 pm

'Hm.. Dan moet ik eens naar de apotheek gaan, voor mijn pillen en voor Tom en Afra eh... iets in ieder geval' zei Jake toen grappend en hij glimlachte even toen Blysse bloosde 'waarom denk je dat ik dat wil? Met een leuk meisje en dan in de regen dansen hm.. prima als je het mij vraagt' zei Jake toen hopend dat ze het niet verkeerd zou opvatten hij pakte haar hand vast en hupte maar wat heen en weer terwijl het hem eigenlijk niet opviel dat het nog erger begon te regenen. 'En draaien' zei hij toen terwijl hij Blysse liet ronddraaien 'oke, een feit ik ben waardeloos in dansen in tegenstelling tot jou' grijnsde hij toen terwijl hij nog een rondje draaide en flauw glimlachte even naar Blysse 'zie je het al voor je?: De hele tent loopt onder water terwijl wij-' hij duidde op zichzelf en Blysse 'hier gezellig in de regen dansen'
Terug naar boven Ga naar beneden
Blysse

Blysse


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 28-07-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : België :p

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Tent: 6
Partner: nee

Tent nr. 6 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 - Pagina 2 Emptyzo aug 02, 2009 4:17 pm

'Neem maar ineens de zwaartse pillen, je bent echt totaal geschift.' zei Blysse lachend. 'Maar misschien zijn we dat allebei wel met onze regendans.' Ze liet zich door hem leiden. 'Nooit gedacht dat ik dit nog eens zou doen.' Ze grijnsde. 'Ik kan helemaal niet dansen! Ik volg jouw passen gewoon.' Ze zweeg even, grinnikte toen kort en keek hem aan. 'Ja, ik zie het inderdaad al helemaal voor me.' Ze wierp een blik op de tent verderop. Ze moest opnieuw grijnzen terwijl ze zich haar mopperende broer voostelde. Ze voelde de koude haast niet meer nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 31-07-09

Character sheet
Leeftijd: 16
Tent: 6
Partner: Niemand

Tent nr. 6 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 - Pagina 2 Emptyzo aug 02, 2009 4:34 pm

'Waarom de zwaarste? Daar word ik zo dizzy van,' zei Jake op een zielige toon terwijl hij een pruillipje maakte 'en mijn regendans is heus wel stoer niet geschift...' Jake zweeg even 'een beetje dan' gaf hij toen lachend toe 'tuurlijk kun je dansen!' grijnsde hij toen 'ik wil eigenlijk wel het gezicht van jouw mopperende broer voor me zien als jij niet in een verzopen tent blijkt te zitten' grinnikte hij toen en hij liet Blysse los 'volgens mij gaat het stoppen met regenen, zullen we Afra en je broer maar weer na onze gestoorde bui gaan lastigvallen?' opperde hij toen lachend 'dan ga ik morgen wel zoeken als een wildeman naar een apotheek in de jungle voor pilletjes voor ons twee voor we wéér in de regen gaan dansen en verkouden worden' zei hij toen terwijl hij Blysse voorzichtig meesleurde terug de tent in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blysse

Blysse


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 28-07-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : België :p

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Tent: 6
Partner: nee

Tent nr. 6 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 - Pagina 2 Emptyzo aug 02, 2009 4:42 pm

Blysse glimlachte. 'Een beetje stoer dan.' gaf ze met een grijns toe. Ze volgde hem terug de tent in. 'Ik weet niet of je een apotheek vindt in de jungle.' zei ze toen lachend. 'Maar er zal hier vast en zeker wel één of ander kruid groeien dat ook helpt. Het probleem is het jiste vinden.' Ze trok haar natte trui uit en gooide hem op haar bagage, die achter haar bed stond. Toen liet ze zich langzaam op haar bed zakken. ze grijnsde even naar Tom en Afra. 'Niet teveel lekken in de tent?'' vroeg ze hen. Toen keek ze Jake weer aan. 'Ga je vaker dansen als het regent?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 31-07-09

Character sheet
Leeftijd: 16
Tent: 6
Partner: Niemand

Tent nr. 6 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 - Pagina 2 Emptyzo aug 02, 2009 5:03 pm

'Wat versta jij onder dansen?' Zei Jake die zijn shirt dat doorweekt was verving voor een dik vest met capuchon terwijl hij op zijn bed plofte 'als je dat wat net was onder dansen verstaat iedere dag als het regent zo'n beetje' gaf hij toen toe terwijl hij zich naar Blysse toe draaide en toen grijnsde 'ik ben te lui om ieder kruid langs te gaan' zei hij toen terwijl hij zich expres even uitrekte en gaapte en toen glimlachte 'verder met de vragenronde, eh.. heb je een relatie?' zei hij toen licht gekleurd, of het van de kou of van de vraag was zou hopelijk niemand goed raden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blysse

Blysse


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 28-07-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : België :p

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Tent: 6
Partner: nee

Tent nr. 6 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 - Pagina 2 Emptyzo aug 02, 2009 5:12 pm

Blysse lachte opnieuw. 'Rare hobby.' zei ze toen. 'Maar origineel is het wel.' Ze liep zwijgend naar de kast en trok er een ander trui uit. Die deed ze snel aan en ging toen weer op haar bed zitten. Dat was lekker warm. Ze deed haar schoenen uit en trok haar knieën op, zodat haar voeten ook op het bed rustten. 'Ik ben ook lui.' grijnsde ze. 'Dus misshcien moeten we dat plan van die kruiden toch maar laten vallen.' Ze begon ook wat te blozen toen hij haar vroeg of ze een vriend had. 'Eum, nee.' zei ze snel met haar blik op haar voeten gericht. Eigenlijk had ze nog nooit een relatie gehad, maar ze was niet van plan dat toe te geven. Op school was ze wel enkele keren verliefd geworden op een jongen, maar ze dacht niet dat het ooit wederzijds was geweest. Ze was in elk geval te schuchter geweest om het ooit te vragen. Daarbij de meeste leerlingen op school meden haar toch, omdat ze er niet bijhoorde. Ze richtte haar hoofd wat op om hem weer aan te kijken. 'Jij wel?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 31-07-09

Character sheet
Leeftijd: 16
Tent: 6
Partner: Niemand

Tent nr. 6 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 - Pagina 2 Emptyzo aug 02, 2009 5:34 pm

'Goed, dat idee laten we vallen dan zijn we samen lui' zei Jake toen terwijl hij wat gemakkelijker ging liggen. 'Hmpf.. dan hebben die jongens een slechte smaak..' zei Jake toen hoofdschuddend 'Belgen' grijnsde hij toen plagend. 'ik eh...' Jake zweeg even. 'Heb een vriendin ja.. maar voor hoelang is nog maar de vraag' zuchtte hij toen 'Haar naam is Jade' zei hij toen wat afwezig 'Ze is best knap opzich en heeft een leuk karakter maar..' hij keek even naar buiten terwijl hij zijn ogen neersloeg 'nee, dat maakt niet echt uit' zei hij toen en hij pakte zijn boek erbij



(bah, dit toetsenord bij mijn tante en oom slaat letters over dus lange posts komen er niet uit als ik me niet dood wil irriteren Sad )
Terug naar boven Ga naar beneden
Blysse

Blysse


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 28-07-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : België :p

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Tent: 6
Partner: nee

Tent nr. 6 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 - Pagina 2 Emptyzo aug 02, 2009 7:54 pm

Blysse glimlachte een beetje flauwtjes bij zijn opmerking over de Belgische jongens. 'Het ligt ook gewoon aan mij.' zei ze stil, maar zweeg toen. Meer wilde ze daar liever niet over kwijt. Ze greep het onderwerp over zijn liefdesleven dan ook als een kans om niet meer over zichzelf te hoeven praten. 'Hoelang ben je al met Jade?' begon ze meteen te vragen. Ze merkte dat hij stilviel. 'Wat maar?' vroeg ze voorzichtig. Ze zag dat hij zijn boek gepakt had. Misschien wilde hij er liever niet over praten. Ze besloot er ook niet over door te zeuren als dat het geval bleek te zijn. Dat zou ze zelf ook niet willen. 'Waarom zou het niet lang duren tussen jullie dan?'

(Ow, da's echt k*t, heb daar ook soms last van als ik de laptop gebruik.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 31-07-09

Character sheet
Leeftijd: 16
Tent: 6
Partner: Niemand

Tent nr. 6 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 - Pagina 2 Emptyzo aug 02, 2009 8:49 pm

(nu weer op mijn eigen PC ^^ die typt tenminste normaal)

'Nee,' sprak Jake duidelijk 'het ligt aan de belgische jongens!' grijnsde hij toen maar toen ze over Jade begon keek hij ernstig terwijl zijn ogen glansden doordat ze ietwat waterig werden. '2 jaar ben ik samen met Jade' antwoordde hij op haar eerste vraag tevens in een poging niet te tonen dat hij de vraag met tegenzin beantwoordde. 'En waarom ik dat denk?' zei hij toen ietwat bitter 'jockeys' zei hij toen stomweg 'geven meer kick dan springruiters, door het paardrijden heb ik haar leren kennen maar haar ouders mogen me niet en dus ging ze gedwongen optrekken met de familie van een jonge jockey die beter voor haar zou zijn' mompelde Jake toen wat onozel, hij deed er luchtig over maar iedere keer als hij erover vertelde gaf het een steek in zijn hart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blysse

Blysse


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 28-07-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : België :p

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Tent: 6
Partner: nee

Tent nr. 6 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 - Pagina 2 Emptyma aug 03, 2009 4:48 pm

Blysse luisterde zwijgend naar zijn woorden. Twee jaar was al best lang om een relatie te hebben op hun leeftijd, bedacht ze. De meeste van haar klasgenoten waren zeker nog niet zo serieus dat ze een relatie langer dan een jaar volhielden. 'Maar dat kan toch niet zomaar!' riep ze uit toen hij uitgesproken was, en schrok zelf een beetje van hoe luid haar stem opeens klonk in de stille tent. Ze glimlachte een beetje verlegen naar iedereen voor ze op een kalmere toon verder ging. 'Ik bedoel, wat een stomme reden van haar ouders. Daarbij, het is Jade's leven, ze mag toch nog wel zelf kiezen met wie ze omgaat en wie niet.' Blysse zuchtte. Maar ze kende wel meer liefdes- en vriendschapssituaties waarbij ouders moeilijk deden, dat had ze vaker gehoord. Konden die ouders dan niet gewoon blij zijn met het geluk van hun kind? Of was het juist omdat ze enkel het beste voor hun kind wilden? Toch vond Blysse het niet eerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 31-07-09

Character sheet
Leeftijd: 16
Tent: 6
Partner: Niemand

Tent nr. 6 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 - Pagina 2 Emptyma aug 03, 2009 7:06 pm

'Hmpf.. Zeg dat maar tegen haar ouders, ze gelooft heilig dat ze het beste met haar voor hebben, ik ga het niet doen dan haten ze me alleen nog meer' zei Jake toen kortaf en hij keek Blysse doordringend aan. 'Én ik heb geen zin om te gaan vechten tegen twee mensen om Jade's liefde als die toch al ten einde loopt..' zuchtte hij toen terwijl hij naar zijn mobiel griste en even kort glimlachte, een nummer intoetste en het geval na bereik te hebben gevonden tot zijn allergrootste verbazing en het mobieltje aan zijn oor plaatste. 'Jeromé wacht even er is iemand die me belt lieverd,' Jake zweeg even, de stem klonk als die van Jade en een steek ging door zijn hart. 'Met Jade, met wie spreek ik?' de zangerige stem van jade klonk door de telefoon, in de verte het gelach van de jockey die kennelijk Jeromé heette 'Jeromé niet de planten mollen anders kom ik je kietelen!' Het lacherige stemmetje van Jade klonk weer en Jake draaide zich om. 'Met Jake' zei hij toen kil en hij zweeg even terwijl hij een brok in zijn keel voelde. 'Oh, Jakie heeey!! Hoe gaat het schatje?' klonk toen en Jake sloot zijn ogen 'het is uit..' zei hij toen duidelijk uitgesproken 'Watblief? Jake?!' Jade's stem klonk sissend van woede. 'Ga maar naar je vriendje, maak hem en je ouders blij en bel me niet meer, Oké?' Jake zweeg 'Wat? Nee Jake dit kun je niet maken we hebben bijna 2 ½ jaar! Het is verdomme zomer! Je dumpt me niet heb je me gehoord Jake?! JE DUMPT ME NIET voordat we minstens 3 jaar hebben en ik moet toch over iets opscheppen verdomme!?! WAT BEN JE EEN ZAK DAT JE ME NU WIL DUMPEN ' Jade's stem klonk kwader 'Weet je wat Jade? Er is hier iemand die ik nu al meer mag, waarmee ik in de regen heb gedanst die ik in die twee jaar lang nu al beter mag dan jou.. Ga nu maar weer naar Jeromé toe en vertel hem maar dat hij een kans kan wagen oké?' Jake glimlachte wat dom en hing toen op, het geluid van Jade's huilerige stem negerend. 'Dat is dan ook weer geregeld, dat ze nu maar weer met haar "schatje" gaat rondhuppelen' zei Jake toen en hij liep naar buiten, naar het riviertje dat hij had gezien en pakte zijn mobiel bij zich en smeet deze in het water waarna hij wat verslagen bij het water bleef zitten en voor zich uitstaarde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blysse

Blysse


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 28-07-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : België :p

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Tent: 6
Partner: nee

Tent nr. 6 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 - Pagina 2 Emptydi aug 04, 2009 4:03 pm

Blysse had verwonderd en in stilte toegekeken hoe Jake z'n gsm gepakt had en het gesprek met Jade was begonnen. Eerst had ze niet echt willen luisteren, het gesprek kon misschien privé zijn, maar hij leek niet echt moeite te doen om zich af te zonderen. Dus dacht ze dat het niet erg uitmaakte dat ze het hoorde... Ze had natuurlijk enkel zijn kant van het gesprek kunnen verstaan, maar de inhoud was niet erg moeilijk te raden. Ze fronste. Hij dumpte Jade? Zomaar opeens? Ze wist niet wat zeggen toen hij opgehangen had, maar hij liep zo snel naar buiten dat ze zelfs al had ze iets geweten nog geen tijd had gehad om het te zeggen. Snel stond ze op en liep achter hem, zonder veel nadenken. Ze zag dat hij aan het water was gaan zitten en ging langzaam dichter. Ze slikte. Dit zou waarschijnlijk wel een hele klap voor hem zijn na een relatie van 2 jaar... Zoiets gooi je niet zomaar weg. Geruisloos ging ze naast hem zitten. 'Het spijt me voor je.' Ze vond zichzelf zo dom dat ze niets beters wist te verzinnen op dit moment. Maar ze had nu eenmaal niet echt ervaring met zulke situaties. Ze beet even op haar lip. Zou ze een troostende arm om hem heenslaan? Maar wat zou hij dan wel niet van haar denken! Zelfs al bedoelde ze het niet verkeerd, toch kon het zo wel overkomen. Daarbij, misschien wilde hij wel gewoon alleen zijn op dit moment. Dat kon ze wel begrijpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 31-07-09

Character sheet
Leeftijd: 16
Tent: 6
Partner: Niemand

Tent nr. 6 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 - Pagina 2 Emptyza aug 08, 2009 9:23 pm

'Het is niet erg,' zei Jake stil hij keek voor zich uit en toen naar Blysse met een stomme glimlach 'Je had haar moeten horen, die Jérome ofziets was gewoon degene die haar meer geluk zou brengen dat gun ik haar dan maar..' Hij slikte even en bewoog zijn hand door het water heen terwijl hij in zijn ooghoeken naar Blysse keek. 'Weetje-' hij zweeg even zoekend naar de juiste woorden en draaide zich toen naar Blysse toe 'wat ik zei.. aan de telefoon dat ik jou meer mocht dan haar .. klopte ik mag je meer dan ik haar heb gemogen eigenlijk snap ik niet wat ik in haar heb gezien!' zei hij toen ongemakkelijk terwijl hij met zijn hand bij zijn nek krabde en toen opstond 'dat klonk vast dom hé?' zei hij toen terwijl hij tegen de boom aan ging leunen 'ik mag iemand die ik nog geen 24 uur ken meer dan mijn vriendin waarmee ik 2 jaar samen was!' Jake's stem klonk verbaasd maar als je goed luisterde kon je horen dat hij meer verward klonk.

(wat 'n sh*t post XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Blysse

Blysse


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 28-07-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : België :p

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Tent: 6
Partner: nee

Tent nr. 6 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 - Pagina 2 Emptydi aug 11, 2009 11:30 am

Blysse schrok een beetje van zijn woorden. Toen slikte ze en richtte haar blik op de grond. 'Ik..eu..' begon ze stamelend. Wat moest ze hier nu op zeggen? 'Ik mag jou ook graag.' zei ze toen zacht, nog steeds naar de grond kijkend. 'Maar, je kent me nog niet lang genoeg om mijn slechte eigenschappen te weten. Mischien mag je me daarom meer dan Jade, omdat we elkaar nog maar zo kort kennen.' vervolgde ze nogal onzeker. Ze keek hem nu wel aan, zwijgend. Ze voelde zich ook nogal in de war, ze wist gewoon niet goed wat hij bedoelde. Of hij haar enkel als een gewone vriendin mocht of meer... Maar kon dat wel? Ze kende elkaar nog maar pas. En wat voelde zij dan voor hem?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 31-07-09

Character sheet
Leeftijd: 16
Tent: 6
Partner: Niemand

Tent nr. 6 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 - Pagina 2 Emptydi aug 11, 2009 12:07 pm

'Zijn ze erger dan roddelen, vreemdgaan, je verrot schelden en beweren iedere keer dat anderen beter dan jou zijn want dan ben je erger dan Jade,' zei Jake hierop en hij rekte zich even uit 'ik ben tenminste blij dat je me mag dan mag tenminste één iemand me in dit kamp iets,' Jake zuchtte even 'je vatte het toch niet verkeerd op..?' Hij zweeg even en ging wat verslagen zitten terwijl hij zijn hand door zijn haren haalde en voor zich uit staarde terwijl alles om hem heen zo'n beetje stilviel en alleen het geluid van het stromende water was te horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tent nr. 6 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tent nr. 6   Tent nr. 6 - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tent nr. 6
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» In de tent
» Tent nr. 7
» Tent nr. 2
» Tent nr. 8
» Tent nr. 10

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Jungle Camp :: Camping :: Tenten-
Ga naar: